28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Koululaisten kesäkerho Lauttasaaressa –Kesäkerho on täynnä!

Lauttasaaren seurakunta

31.01.2024, 11:24 /  päivitetty 22.04.2024, 09:21
Suosittu Lauttasaaren seurakunnan koululaisten kesäkerho järjestetään 3.–20.6. Luvassa on monenlaista kivaa tekemistä: kädentaitoja, retkiä, grillausta, leikkejä, pihapelejä, hartauksia ja muuta mukavaa.
Lapsia vatsallaan nurmikolla katsomassa suurennuslasilla jotain

Lauttasaaren seurakunnan kesäkerhot ovat täynnä. Halutessasi voit ilmoittautua jonoon laittamalla sähköpostia seurakunnan varhaiskasvatuksen työalavastaavalle: joel.niemi@evl.fi.

----

Kerhoon voi ilmoittautua 1–3 viikoksi. Tervetulleita ovat kaikki alakouluikäiset lapset. Ulkoilemme päivittäin ja käytämme Lauttasaaren kirkon tiloja, mm. liikuntasalia ja Kryptaa. Jokaisella kerhoviikolla teemme retken Mustasaaren toimintakeskukseen.

Kerho on auki arkisin klo 9–16 (juhannusviikolla maanantaista torstaihin). Kaikille yhteinen ohjelma alkaa kirkolla klo 10, joten kerhoon voi tulla aamulla oman aikataulun mukaan. Myös iltapäivällä voi lähteä joustavasti.

Hinta 135 euroa/viikko per osallistuja laskutetaan kesäkerhon jälkeen. Kesäkerhomaksu sisältää ohjelman, retket ja kädentaitomateriaalit, lämpimän lounaan, välipalan sekä vakuutuksen. Maksuvapautusta voi hakea diakoniatyöntekijä Taina Viherkarilta p. 050 380 3532.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, ja otamme huomioon kaveritoiveet samaan ryhmään. Osallistujille lähetetään infokirje toukokuussa. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Nähdään kesäkerhossa!

Lisätietoja: Joel Niemi, joel.niemi@evl.fi tai 050 380 3547