27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Lauttasaaren seurakunta

23.08.2023, 16:39 /  päivitetty 07.02.2024, 15:00
Rukouspiirit Lauttasaaressa

Rukouspiirit ja rukoustilaisuudet ovat avoimia kaikille uskonasioista kiinnostuneille. Piirit kokoontuvat säännöllisesti Lauttasaaren kirkon tiloissa. Voit osallistua kaikkiin ryhmiin ilman ennakkoilmoittautumista, oman aikataulusi mukaan.

Sanan ja rukouksen ilta

Sanan ja rukouksen -illat ovat hengellisiä tilaisuuksia, joissa laulamme, rukoilemme sekä tapaamme uskon löytäneitä puhujia eri aloilta. Illat tarjoavat mahdollisuuden yhteisöllisyyteen, hengelliseen kasvuun ja uskon jakamiseen. Tilaisuudet järjestetään kirkkosalissa ennakkoon sovittuina keskiviikko-iltoina kello 18.00. Illat vuorottelevat Iltakirkon kanssa.

Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

Lisätietoja: markus.ek@evl.fi, p. 050 441 6266

Rukousaamiainen Kryptassa

Rukousaamiainen on kaikille saarella asuville tarkoitettu, kerran kuukaudessa toistuva hetki, jossa rukoilemme kirkon, saaren tai minkä tahansa asian puolesta. Samalla tutustumme toisiimme aamuteen ja -kahvin merkeissä. Mukana aamiaisella on pastori Markus. Päivämäärät löydät seurakunnan tapahtumista.

Lisätietoja: markus.ek@evl.fi, p. 050 441 6266

Rukouspiiri

Vapaaehtoisvetoisessa rukouspiirissä rukoilemme ajankohtaisten ja maailmanlaajuisten asioiden puolesta.

Piiri kokoontuu maanantaisin klo 17.00 Myllykallio-tilassa. Kulku Myllykallioon tapahtuu kirkon D-rapun kautta.

Lisätietoja: maija.saario@evl.fi

Rukoilemme myös raamattupiirissä!

Raamattupiiri “Tule sellaisena kuin olet” kokoontuu parillisten viikkojen torstaina klo 18 Vattuniemi-tilassa. Luemme Uutta testamenttia ja keskustelemme sen pohjalta. Voit saapua paikalle kirkon B-ovesta vastaanottoaulaan. Piirissä on mukana Lauttasaaren seurakunnan pappi ja vapaaehtoisia.

Lisätietoja: maija.saario@evl.fi.