17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Kirkkokahvila on viihtyisä lounaskahvila Lauttasaaren kirkossa. Tutustu lounaslistaan

Lauttasaaren seurakunta

12.07.2024, 13:40
Kirkkokahvila on avoinna maanantaista torstaihin kello 10–15 ja perjantaisin kello 10–14. Tarjonnastamme löydät tuoreista raaka-aineista valmistettua lounasta, jota tarjoilemme arkisin kello 11–14. Meillä voit myös nauttia pullakahvit.
Kirkkokahvila Lauttasaari

Tervetuloa Lauttasaaren kirkon lämminhenkiseen kirkkokahvilaan. Kulku kahvilaan tapahtuu kirkon sisäpihan kautta B-rapusta.

Aukioloajat

Kirkkokahvila on suljettu 21.6.–26.7.

Olemme 27.7. alkaen auki arkisin ma-to klo 10–15 ja pe 10–14. Lounas kello 11–14. Lauttasaaren Kirkkokahvilassa tarjoillaan edullisempi yhteisölounas joka torstai kello 11–14.

Tietoa elintarvikkeiden tuotetiedoista ja ainesosaluettelosta antaa kahvilan henkilökunta. Kaikki tuotteemme ovat laktoosittomia ja liha kotimaista, ellei ole erikseen ole merkitty.
  • G= Gluteeniton
  • KA= Kasvis
  • L= Laktoositon
  • M= Maidoton
  • VEG= Vegaaninen

Hinta

LOUNAAN hintaan sisältyy yksi lautasellinen lämmintä ruokaa, leipä, salaatti ja kahvi. Lounastaja voi valita joko kasvis- tai lihalounaan. Tarjoilemme joka torstai myös edullisemman yhteisölounaan. Yhteisölounaan hintaan sisältyy keitto, leipä, kahvi ja mahdollinen jälkiruoka. Salaatti ei sisälly yhteisölounaan hintaan.

Aikuiset

• Lounas ja kasvislounas 11 €
  • Yhteisölounas eli keittolounas torstaisin 5 €
Lapset
  • Lounas 3–12-vuotiaat 5 €
  • Yhteisölounas eli keittolounas 3–12-vuotiaat 3 €
  • Alle 3-vuotiaat syövät ilmaiseksi lounastavan aikuisen seurassa.

Hävikkiruoka

Myymme arkisin kello 14–14.20 saman päivän lounasruokaa 5 euron alennushintaan. Voit tiedustella hävikkiä kahvilan henkilökunnalta, sitä ei ole esillä. Hävikkiruokaa ei jää päivittäin. Voit ottaa mukaan oman rasian tai tiedustella kahvilasta pahvista lounaslaatikkoa.

Juomat

• Olut, Apostoli-lager 8 €
  • Olut Rovasti IPA 9,50 €
  • Kuohuviini (pikkolo) 10 €
  • Valko- tai punavini (pikkolo) 10 €
  • Limu 3,50 €
  • Pillimehu 1,20 €
  • Kahvi/tee 2 €
Kahvilassa myydään usein myös tuoretta pullaa ja laivonnaisia hintaan 2–3,50 €. Tarjonta vaihtelee mm. sesongin mukaan.

Oiva-raportti

Elintarvikevalvonnan Oiva-raportin löydät täältä. ↗‍