05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Lasten synttärit Lauttasaaressa. Varaa tila!

18.08.2023, 09:51
Lasten synttärit lauttasaaressa

Tiesitkö, että voit vuokrata Lauttasaaren seurakunnan tiloja lasten synttärijuhlia varten?

Lauttasaaren kirkon D-rapun kerhotiloissa pienillä juhlavierailla on tilaa temmeltää ja käytössäsi on keittiö ja astiasto sekä 80" näyttö elokuvien katseluun. Kerhotilan vuokrausmaksu lasten tilaisuuksiin on 60 € / 4 tuntia ja 20 € / lisätunnit. Myös krypta sopii synttärijuhliin. Kryptassa on sekä keittiö että 80" näyttö. Lisäksi voit halutessasi vuokrata lisämaksulla (40 €
/ h) esim. tunniksi liikuntasalin, johon voi järjestää liikunnallista ohjelmaa.

Tietoja tiloista

D-rapun kerhotilat (synttärijuhlat 38 henkilölle)

• Lapsiystävällinen kerhohuoneisto jossa on tilaa temmeltää! Käytössä on sohvaryhmiä, ruokapöytiä ja pienempiä pöytiä.
  • Varusteet: vuokraajan käytössä hyvinvarusteltu keittiö ja astiasto
  • Kokousvälineet: 80" näyttö elokuvien katseluun
  • Sisäänkäynti (koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna): kirkon sisäpihalla, D-porras
  • Sijainti: kerros 1, ovi oikealla ”Kerhotilat”
  • Hinta: Lasten synttärit: 60 € / 4h lisätunnit á 20 €/h

Krypta (synttärijuhlat 40 henkilölle)

• Rento, monimuotoinen tila omalla sisäänkäynnillä. Tilassa on sohvaryhmät 10 + 5 hengelle, ruokapöytä 8 hengelle ja runsaasti pienempiä pöytäryhmiä; pingis- ja biljardipöytä ym. Tila soveltuu hyvin lasten-, nuorten- tai perhejuhliin tai esim. yritysten tiimipäiviin tai pitkiin kokouksiin.
  • Varusteet: vuokraajan käytössä hyvinvarusteltu keittiö ja kattava astiasto
  • Kokousvälineet: näyttö 80"
  • Sisäänkäynti: Kirkon sisäpihalle tullessa, heti vasemmalla on oma sisäänkäynti, jossa lukee ”Krypta”. Koodilukko oven vieressä kirkon ollessa suljettuna.
  • Sijainti: Kerros -1
  • Hinta: Lasten synttärit: 60 € / 4h lisätunnit á 20 €/h

Varaus

Tilat vuokrataan sähköisen tilavarausjärjestelmämme kautta.

Tilavarausjärjestelmästämme löydät tilojen hinnat, lisätietoja ja vuokrausehdot.

Kuvat Lauttasaaren kirkon Kryptasta.

Lauttasaaren kirkon Krypta