17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Kesäkonsertti Lauttasaaren kirkossa: Sam Taskinen & Mirva Helske

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli10.07.2024 klo 13:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

[In English below]

Kesäkonsertissa esiintyvät eurooppalaisilta opperalavoilta tuttu bassobaritoni Sam Taskinen ja pianisti, Mikkelin musiikkijuhlien festivaalijohtaja Mirva Helske.

Keskiviikkona 10.7. klo 13–14 Lauttasaaren kirkossa. Vapaa pääsy.

SAAPUMINEN LAUTTASAAREN KIRKKOON

Julkiset kulkuyhteydet:

Lauttasaaren metroasemalta (Gyldenintien uloskäynti) on kirkolle 450 metrin kävelymatka. Kirkon tuntumaan saapuu bussilinja 22. Pysäkki on nimeltään "Lauttasaaren kirkko”.

Pysäköinti:

Kirkon läheisyydessä (n. 100 m) on kaupungin parkkipaikka, jossa sallitaan 4 tunnin pysäköinti parkkikiekolla.

Esteettömyys:

Kirkkosaliin on esteetön pääsy kirkon pääovien kautta. Ajo kirkon pääoville kävelypolulta on sallittu mm. takseille ja huoltoajoille. Kirkkokahvilaan kuljetaan sisäpihalta B-rapun kautta. Kahvilan takana on hissi.

Summer Concert: Sam Taskinen, vocals & Mirva Helske, piano

Wednesday 10th of July at 1–2pm in Lauttasaari Church. Free entry.