16.08. Onneksi olkoon: Aulis | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Kuluttajaliiton luento: Miten onnistuu arki ilman internetiä?

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli26.08.2024 klo 13:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Kuluttajaliiton luento 26.8 klo 13–14 Lauttasaaren kirkon kirkkosalissa. Miten onnistuu arki ilman internetiä? Luennoimassa Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoell. Luento järjestetään Lauttasaaren seurakunnan, Lauttasaari-Seuran ja Kuluttajaliiton yhteistoimintana ja se on maksuton.

SAAPUMISOHJEET

Lauttasaaren kirkko sijaitsee osoitteessa Myllykallionrinne 1.

Julkinen liikenne

• Lauttasaaren metroasemalta (Gyldenintien uloskäynti) on kirkolle 450 metrin kävelymatka. Bussilinjan 22 pysäkki “Lauttasaaren kirkko” on aivan kirkon tuntumassa.

Pysäköinti autoilijoille

• Kirkon läheisyydessä (n. 100 m) on kaupungin parkkipaikka, jossa sallitaan 4 tunnin pysäköinti parkkikiekolla.

Esteettömyys

• Kirkkosaliin on esteetön pääsy kirkon pääovien kautta. Ajo kirkon pääoville on sallittu mm. takseille ja huoltoajoille. Kirkkokahvilaan kuljetaan sisäpihalta B-rapun kautta. Kahvilan takana on hissi.

Palvelut

• Kirkkokahvila palvelee ma-to klo 10–15 ja pe klo 10–14. Lounasta tarjoillaan arkisin kello 11–14.

Luento striimataan. Voit seurata sitä Youtube-kanavaltamme.

Lisätietoja: Juha Beurling-Pomoell, puh. 040 5566 421