17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Laru Laulaa yhteislaulutilaisuus 2024 sing-along

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli06.08.2024 klo 14:30 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

[In English below]

Laru laulaa -yhteislaulutapahtuma on helsinkiläisten oma versio Allsång på Skansen -tapahtumasta. Järjestyksessä toinen laulutilaisuus kutsuu jälleen kaikenikäiset musiikin ystävät laulamaan ja nauttimaan musiikin ilosta. Mukana ovat suomalaisten suursuosikki Pepe Willberg, lasten rakastama Pikku Papun Orkesteri ja kansaa taidolla laulattava Markus Ek Band. Tilaisuus on maksuton. Myynnissä on hodareita, juomia ja pientä purtavaa. Tervetuloa laulamaan yhdessä.

Aikataulu

• 14.30 Ovet aukeavat. Hodarimyynti alkaa
  • 15.00–15.20 Pikku Papun Orkesteri
  • (tauko)
  • 15.30–15.50 Pikku Papun Orkesteri
  • (tauko, levymusiikkia)
  • 16.30–17.30 Ikivihreät. Yhteislaulua. Osion aikana Pepe Willlberg esittää muutaman hittinsä.
  • (tauko)
  • 18.00–19.00 Parasta poppia – Yhteislaulua Markus Ek Bandin johdolla
  • 20.00 Kirkon ovet suljetaan

Näin pääset Lauttasaaren kirkolle

Julkiset kulkuyhteydet:

• Lauttasaaren metroasemalta (Gyldenintien uloskäynti) on kirkolle 450 metrin kävelymatka. Bussilinjan 22 pysäkki “Lauttasaaren kirkko” on aivan kirkon tuntumassa.

Pysäköinti autoilijoille:

• Kirkon läheisyydessä (n. 100 m) on kaupungin parkkipaikka, jossa sallitaan 4 tunnin pysäköinti parkkikiekolla.

Esteettömyys

• Kirkkosaliin on esteetön pääsy kirkon pääovien kautta. Ajo kirkon pääoville on sallittu mm. takseille ja huoltoajoille. Kirkkokahvilaan kuljetaan sisäpihalta B-rapun kautta. Kahvilan takana on hissi.

Pepe Willbergin kuva: Atte Malaska

*****
Laru Laulaa Sing-along 2024

The second ever Laru Laulaa invites you to participate in a sing-along event on Tuesday 6th of August at 2.30-7pm. The event features performances from beloved Finnish singer Pepe Willberg, Markus Ek Band, and a surprise orchestra for kids. Free entry. Hot dogs, beverages, and small snacks for sale. Welcome!

The church will be closed at 8pm at the latest.

Schedule

• 2.30 pm Doors open. Hot dog stand open.
  • 3-3.20 pm Children’s orchestra
  • (Break)
  • 3.30-3.50 pm Children's orchestra
  • (Break, music from speakers)
  • 4.30-5.30 pm Evergreens. Sing-along. Pepe Willberg performs.
  • (Break)
  • 6-7 pm Best Pop Songs. Sing-along led by Markus Ek Band.

Directions to Lauttasaari Church

Public transportation:

- The walking distance from Lauttasaari metro station (Gyldénintie exit) to the church is 450 meters. The number 22 bus from Punavuori to Katajaharju stops right by the church.

Parking:

- There is a parking lot in the vicinity of the church (about 100 meters), that allows for 4 hours of free parking at a time. Please remember to use a parking disc.

Accessibility:

- The church hall is fully accessible through the main entrance. Taxis, maintenance vehicles, and wheelchair transportation can drive up to the main entrance. The entrance to the church café is located at the church courtyard. There is a lift behind the café.

Järjestäjä: lauttasaaren seurakunta