05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Liikunnallinen perhekerho Liikkis Lauttasaaressa

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli27.04.2024 klo 10:00 - 12:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Liikunnallinen perhekerho Liikkis kokoontuu lauantai-aamuisin 13.1.- 25.5. klo 10-12 Lauttasaaren kirkon jumppasalissa. Liikkistä on päätetty jatkaa toukokuun ajan. Lauantaina 18.5. ei ole Liikkistä.

Jumppasaliin kuljetaan C-rapusta, Lauttasaaren kirkon sisäpihan kautta.

Liikkis on suunnattu 1-8 -vuotiaille lapsille. Lapset toimivat Liikkiksessä omatoimisesti oman huoltajan kanssa ja vastuulla. Toiminta on maksutonta. Tulethan vain terveenä ja pesethän kädet saapuessasi. Kaikki osallistuvat lopuksi tavaroiden paikalleen laittamiseen. Liikkis on syrjinnästä vapaata vyöhykettä, jossa pidetään yhdessä huolta kaikkien osallistujien tuvallisuudesta.

Voit ilmoittautua myös vapaaehtoiseksi. Vuoroja on kaudessa noin 1-3. Lisäkäsien avulla toimintakautta saadaan pidennettyä.

Suositusaika osallistujille on 1 tunti, jotta jumppasalissa on väljästi ja mukavasti tilaa ja mahdollisimman moni perhe saa viikonloppuunsa iloa ja hyötyä suositusta Liikkiksestä.

Lisätiedot: 040 5458 963 / Sanna. Tervetuloa mukaan!

Liikkikseen ei ole ennakkoilmoittautumista, mukaan pääsee myös kesken kauden. Tervetuloa liikkumaan!

Järjestäjä: Lauttasaaren seurakunta