17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Astu avioliiton satamaan Lauttasaaren kirkon kellotornissa!

Lauttasaaren seurakunta

05.06.2024, 11:56
tornivihkiminen

Haluatko avioitua pienimuotoisesti mutta tavalla, josta jää upea muisto? Tornivihkiminen tapahtuu intiimisti vain muutaman todistajan ja papin läsnä ollessa torstaina 8.elokuuta kello 18.00, 19.00 tai 20.00. Kirkontornista avautuvat upeat maisemat yli Lauttasaaren ja Helsingin. Seremonian jälkeen seurakunta tarjoaa hääparille pienimuotoiset hääkahvit – täydellinen päätös unohtumattomalle päivälle.

Kiinnostuitko? Toimi näin:

1. Avioliiton esteidentutkinta: Tee avioliiton esteidentutkinta Kirkon asiointipalvelussa. Palvelu löytyy osoitteesta esteidentutkinta.fi

2. Ota yhteyttä: Lähetä sähköpostia Lauttasaaren seurakunnan Maria-papille ja kerro kiinnostuksestasi tornivihkimiseen: maria.kiviniemi@evl.fi. Maria-pappi tai Annette-pappi on yhteydessä hääpariin heinäkuun loppuun mennessä ja sopii toimituskeskustelun.

Tee unelmiesi päivästä totta.