29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Auta apua tarvitsevia! Lauttasaaren seurakunnan diakoniatyölle voi tehdä rahalahjoituksen tilisiirtona tai MobilePay-maksuna.

Lauttasaaren seurakunta

29.11.2023, 12:36
Auta apua tarvitsevia lauttasaarelaisia

Haluatko auttaa?

Lauttasaaren seurakunnan diakoniatyö ottaa vastaan rahalahjoituksia, jotka ohjataan heikoimmassa asemassa oleville, vähävaraisille lauttasaarelaisille.

Diakonian avustuksia myönnetään esimerkiksi sairauden, velkaantumisen tai työttömyyden perusteella. Diakonian myöntämät avustukset ovat muun muassa maksusitoumuksia ruokaan, laskuihin tai muihin välttämättömiin menoihin.

Ennen avustuksen myöntämistä seurakuntamme diakoniatyöntekijä Taina Viherkari käy läpi hakijan taloudellisen tilanteen avustamisperiaatteiden mukaisesti. Apusi päätyy näin sitä aidosti tarvitsevalle.

• Lauttasaaren seurakunnan MobilePay-numero: 86499 (Voit kirjoittaa tekstikenttään "lahjoitus")
  • Helsingin seurakuntien diakoniatyön yhteinen lahjoitustili: FI49 1237 3000 1756 76
  • Lauttasaaren seurakunnan viitenumero tilisiirtoon: 2053

Tiedustelut: Taina Viherkari, p. 050 380 3532