27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Joulupolku 2023 Lauttasaaressa - Anna palautetta tapahtumasta

Lauttasaaren seurakunta

11.12.2023, 15:10
Joulun ihmeitä, kauneimpia joululauluja, tunnelmaa ja taikaa. Tätä kaikkea oli Lauttasaaren kirkon ympäristö tulvillaan lauantaina 9.12. Lauttasaaren seurakunnan Joulupolku-tapahtumassa.
Joulupolku 2023

Kävijöitä elämyksellisellä polulla oli edellisvuosien tapaan tuhansia. Joulupolun varrelta löytyi tonttuovi, enkelten metsä heijastimineen sekä lampaita ja aasi kedolla. Sisäpihalle oli rakentunut Joulutori, jonka myyjäispöydistä saattoi löytää ihania joululahjoja ja tuliaisia läheisille. Kirkon sisällä tarjolla oli maistuvaa joulupuuroa, ja kirkkosalissa lahjakkaat muusikot johdattivat Kauneimpien Joululaulujen pariin. Saimmepa Joulupolulle arvovieraan Korvatunturilta asti, kun itse Joulupukki kävi tervehtimässä kirkolle tulleita lapsia.

Iloinen tunnelma kantoi aivan viime minuutille asti. Seurakunta kiittää kaikkia mukana olleita! Kiitos Lauttasaaren Martat, partiolaiset, joulutorin myyjät sekä vapaaehtoiset avustanne tapahtuman järjestelyissä.

Jotta voisimme rakentaa Joulupolusta entistäkin upeamman, pyydämme tapahtumaan osallistuneita antamaan meille palautetta. Missä onnistuimme tai mitä voisimme kehittää? Palautetta voi antaa Webropol-kyselyn kautta (linkki avautuu uuteen välilehteen).