18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Kotimaanapu on helppo tapa tuottaa hyvää mieltä

13.12.2019, 10:45 /  päivitetty 13.08.2020, 20:46
Joulu ei ole kaikille yltäkylläinen lahjoineen ja ruokineen. Kotimaanavun kautta lahjoituksesi menee perille.
Kuvassa erilaisia lahjapaketteja ja teksti

Avun tarpeessa olevia lähimmäisiä on mahdollista auttaa vielä ennen joulua ja joulun jälkeenkin esimerkiksi kirkon Kotimaanapu-hyväntekeväisyyspalvelun kautta. Verkossa toimivan Kotimaanavun kautta voit auttaa täsmänä. Tällä hetkellä voi lahjoittaa rahaa jouluruokakeräykseen sekä Helsingissä mm. mattojen, tiskikoneen sekä talvivaatteiden hankintoihin. Myös Vartiokylän seurakunnan Vartsikan joulu -keräyksen kautta voit ilahduttaa alueen vähävaraisia.

Avun tarpeen ovat todenneet seurakuntien diakoniatyöntekijät, jotka myös toimittavat avun perille. Myös joulun mentyä on paljon avun tarvetta, ja palvelu toimii ympäri vuoden.

Keräykseen voi osallistua lahjoittamalla haluamansa summan verkkopankin kautta. Huom. Lahjoituksen voi tehdä myös ilman rekisteröitymistä.