05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Perheleiri pääsiäisenä 29.-31.3.2024 Korpirauhassa

22.01.2024, 08:04 /  päivitetty 05.02.2024, 13:25
Pääsiäisenä perheleiri tarjolla - tervetuloa mukaan! Ilmoittautumisaika alkaa 5.2. ja päättyy 8.3., paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Keltaisella pohjalla piirroskuvia erilaisista perheistä ja vihreällä teksti:

Lauttasaaren ja Pitäjänmäen seurakuntien sekä Helsingin seurakuntayhtymän yhteisen kasvatustyön tarjoama perheleiri kaikenlaisille perheille ja kaikenikäisten lasten perheille Korpirauhan leirikeskuksessa Siuntiossa. Myös isovanhemmat ja kummit ovat tervetulleita mukaan tai lapset voivat tulla leirille heidän kanssaan.

Perheleirillä järjestetään monipuolista toimintaa sekä sisällä että ulkona. Ohjelmaan voi osallistua oman halunsa mukaan. Perheleiri antaa mahdollisuuden virkistäytyä ja tutustua toisiin lapsiperheisiin luonnonkauniin Korpirauhan leirikeskuksen ympäristössä sekä istua valmiiseen ruokapöytään. Perheleirin ohjelma tarjoaa mahdollisuuksia yhteiseen laulamiseen, hiljentymiseen, luontopolkuun, ulkoliikuntaan, lautapeleihin, askarteluun, leikkimiseen, saunomiseen ja keskustelemiseen samaa elämäntilannetta elävien kanssa. Kristillisen pääsiäisen kertomus ja symboliikka tulee perheleirin ohjelmassa tutuksi.

Jokaiselle perheelle on oma majoitushuone (isoille perheille 2 huonetta). Leirille voi saapua joko yhteisellä bussikuljetuksella tai omalla autolla. Valinta ilmoitetaan ilmoittautuessa leirille. Korpirauhan leirikeskuksen osoite on Korpirauhantie 117, 02570 Siuntio kk.

Lähtö pitkäperjantaina 29.3. klo 12.30 Pitäjänmäen kirkolta ja sen jälkeen Lauttasaaren kirkolta noin klo 12.50. Siuntioon Korpirauhaan on noin 50 minuutin ajomatka.

Paluu pääsiäissunnuntaina 31.3. alkuiltapäivällä klo 13-14 välillä sekä Pitäjänmäen että Lauttasaaren kirkoille.

Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje sähköisesti ja tavallisella postilla viikolla 11-12. Tarkemmat aikataulut ilmoitetaan leirikirjeessä.

Leirin hinta: 75 € aikuinen, 30 € lapsi (2v. alkaen), 0 € 0-1 v. Leiri laskutetaan jälkikäteen.

Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 5.2. klo 9.00 ja on avoinna perjantaihin 8.3. klo 12.00 saakka. Paikat leirille täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Leiri on tarkoitettu ensisijaisesti helsinkiläisille perheille.

Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ.

Huom! Täytä tiedot JOKAISESTA MUKAAN LÄHTEVÄSTÄ HENKILÖSTÄ (lisää henkilö -painike). Erityisen tärkeää täyttäessä on täyttää jokaisen allergiatiedot, jos niitä on.

Lisätietoja antavat varhaiskasvatuksen ohjaaja Sanna Yli-Koski-Mustonen Pitäjänmäen seurakunnasta (p. 040 519 0402) ja vastaava lastenohjaaja Joel Niemi Lauttasaaren seurakunnasta (p. 050 380 3547) ja Demian Seesjärvi Helsingin seurakuntien yhteisestä kasvatustyöstä (p.050 468 1451), sähköpostit: etunimi.sukunimi@evl.fi.

Ole matalalla kynnyksellä yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää esimerkiksi maksualennuksen mahdollisuudesta perheen taloudellisen tilanteen perusteella tai muuta tiedusteltavaa.

Korpirauhan leirikeskuksesta voit lukea lisää TÄSTÄ.

Tervetuloa nauttimaan pääsiäisviikonlopusta yhdessä Korpirauhan maisemissa!