20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Malmin seurakunta

Ilmoittaudu riparille lokakuussa täällä!

20.09.2021, 11:47
Tältä sivulta pääset lukemaan tietoa vuoden 2022 ripareista ja ilmoittautumaan mukaan!
Iloisia nuoria vesisotimassa, teksti: malmin ripari

Ilmoittautuminen vuoden 2022 ripareille alkaa 1.10.

Linkki aukeaa 1.10. klo 9 ja sulkeutuu 31.10. klo 23.59.

Pääset ilmoittautumaan TÄSTÄ

Jos palvelussa on ruuhkaa, ei kannata hätäillä vaan kokeilla rauhassa vähän myöhemmin uudelleen. Ilmoittautuminen on auki koko lokakuun ja leiripaikat jaetaan vasta marraskuussa, joten kaikki lokakuun aikana ilmoittautuneet ovat samanarvoisessa asemassa valinnoissa.

Olemme postittaneet ripariesitteen kotiin kaikille vuonna 2007 syntyneille seurakunnan jäsenille. Jos teillä on turvakielto, olettehan yhteydessä riparipäivystykseen. Samoin kannattaa toimia, jos nuori ei kuulu kirkkoon, mutta haluaa kuitenkin osallistua riparille. Saman informaation löydät kuitenkin näiltä sivuilta. Riparille ovat tervetulleita kaikki vuonna 2007 syntyneet ja sitä vanhemmat nuoret.

Huomaathan, että rippikoulumaksuun on mahdollista saada avustusta, jos perheen taloudellinen tilanne sitä vaatii.

Malmin seurakunnan ripareille otetaan ensisijaisesti Malmin seurakunnan alueella asuvia nuoria. Muista seurakunnista hakevien nuorten tulee kirjoittaa muuta tietoa -kohtaan perustelu, miksi haluaa Malmin seurakunnan ripareille.

Jos menet riparille johonkin muualle, esimerkiksi urheiluseuran tai kristillisen järjestön riparille, sinun tulee ilmoittautua kotiseurakuntajaksolle. Kotiseurakuntajakso tarkoittaa tutustumista Malmin seurakunnan toimintaan talven ja kevään aikana.

Ilmoittaudu kotiseurakuntajaksolle TÄSTÄ.

Kotiseurakuntajaksolle tulevat nuoret muodostavat yhden ryhmän, jonka kanssa tapaamisissa ollaan. Talven ja kevään aikatauluista laitamme koteihin viestiä joulukuun loppuun mennessä.

Rippikoulupäivystys vastaa kysymyksiin perjantaisin klo 10–12 numerossa 09 2340 4407.