07.05. Onneksi olkoon: Helmi, Kastehelmi | Palaute
Malmin seurakunta

Seniorien retki Espoon saaristoon

Malmin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.06.2024 klo 09:00 - 17:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli

Ensisijassa ikäihmisille suunnattu retki kerää osallistujia Malmin seurakunnan pohjoisosista.

Lähtö:
klo 9 Jakomäen ostoskeskus
klo 9.15 Puistolan Alepa
klo 9.30 Puistolan asema
klo 9.45 Siltamäen ostoskeskus

Paluu klo 17 mennessä.

Matkustamme tilausajobussilla ja saaristoveneellä. Perillä vietämme leppoisaa päivää Isossa Vasikkasaaressa yhteisten grillieväiden ja kahvin äärellä. Ohjelmassa myös yhteislaulua ja saareen tutustumista. Saaressa asetumme isolle grillipaikalle, jossa on reilusti penkkejä ja pöytiä, WC-tilat ja katos sateen varalta.

Paluumatkalla on mahdollisuus omakustanteiseen kahviin Nokkalan Majakka -kahvilaravintolassa.

Retki soveltuu myös rollaattorilla kulkeville.

Hinta 20 € kerätään matkalla. Se sisältää matkat ja retkilounaan.

Ilmoittautuminen Puistolan kirkolle ti 23.4. klo 8 alkaen p. 09 2340 4425.

Ilmoittautuessasi kerro nimi, puhelinnumero, miltä pysäkiltä tulet bussiin ja mahdolliset ruoka- tai liikkumisrajoitteet.

Seurakunnan työntekijöistä retkellä ovat mukana Jukka Holopainen ja Esa Järvinen.

Lisää retkikohteesta voit lukea vaikkapa täältä.