27.08. Onneksi olkoon: Rauli | Palaute
Malmin seurakunta

Ikimuistoisia hetkiä kirkkoöistä ja leiriltä

Malmin seurakunta

22.07.2024, 15:01 /  päivitetty 08.08.2024, 10:45
Piirrettyjä lapsia istumassa ruskanurmella selät katsojaan päin. Kuvassa teksti:

Leirillä ja kirkkoöissä on mahdollisuus nauttia muiden kanssa lomasta mukavan tekemisen ja yhdessä olon kautta. Leiri ja kirkkoyöt ovat kokemuksia, joista syntyy muistoja. Leiri ja kirkkoyöt ovat mahtava tapa päästä tutustumaan uusiin tyyppeihin ja päästä kokemaan pientä seikkailun tuntua.

Syksyn leiri järjestetään Siuntiossa Korpirauhanleirikeskuksessa syyslomaviikolla. Leiri on kahden yön mittainen ja siellä pääsee sukeltamaan pelien maailmaan. Leirin hinta on 40€.

Kirkkoöissä vietetään yhteistä aikaa erilaisten teemojen ja aktiviteettien parissa sekä samalla pääsee kokemaan mitä tuntuu nukkua kirkossa. Kirkkoyö on kuin leiri, mutta kaupungissa kirkolla. Kirkkoyöt järjestetään Tapanilan kirkolla.

14.-15.9. Metsän tarinoita -kirkkoyö 1-7 lk.

Tule nukkumaan telttaan, ei avoimen taivaan vaan kirkon turvallisen katon alle, kokeile ruoanlaittoa retkikeittimellä, paista herkkuja nuotiolla ja seikkaile metsän eläinten maailmassa. Pysähdytään myös yhdessä metsän tarinoiden äärelle, mitä luomakunta ja eläimet haluavat meille kertoa?

Kirkkoyö alkaa lauantaina klo 14 ja päättyy sunnuntaina klo 10. Kirkkoyössä tarjotaan osallistujille päivällinen, iltapala ja aamupala. Kirkkoyö on maksuton.

Ilmoittautuminen sähköisesti 7.-29.8. Ilmoittautuminen alkaa ke 7.8. klo 10. Ilmoittaudu tästä kirkkoyöhön.

Lisätietoja: Asko Lintumäki (p. 040 7200 747, asko.lintumaki@evl.fi)

Ehtikö kirkkoyö mennä täyteen? Ei hätään. Voit ilmoittautua varapaikoille tästä. Varapaikkojen ilmoittautuminen aukeaa 7.8. klo 12.

16.-18.10. Seikkailu pelien maailmassa -leiri 1-7 lk.

Miten käy, kun tuttuja lauta- ja videopelejä pelataankin ihmisillä? Entä oletko joskus halunnut suunnitella oman lautapelin? Lähde kanssamme leirille seikkailemaan pelien maailmaan! Saatat törmätä tuttuihin peleihin ja hahmoihin. Pääset myös pelaamaan omia ja muiden tekemiä lautapelejä.

Syyslomalla järjestettävä leiri, joka on tarkoitettu ensisijaisesti Malmin seurakunnan alueella asuville tai alueen kouluja käyville junnuille.

Jos perheen taloudellinen tilanne estää leirille osallistumisen, ole yhteydessä diakoniajohtaja Elina Leppihalmeeseen 050 373 2323 tai elina.leppihalme@evl.fi ja kysy avustusta.

Lähde huikealle leirimatkalle syyslomalle Siuntioon Korpirauhan leirikeskukseen. Leiri on kahden yön mittainen tapahtuma, joissa yövytään leirikeskuksessa. Leirin hinta sisältää matkat sekä täyden ylläpidon. Leirien hinta 40€.

Ilmoittautuminen sähköisesti 1.9.-29.9. Ilmoittautuminen alkaa su 1.9. klo 10. Voit ilmoittautua leirille tästä.

Lisätietoja: Sofia Lehtola ( p. 050 4647 917, sofia.lehtola@evl.fi)

16.-17.11. Ihan Pimee -kirkkoyö 6-8 lk.

Pimeässä kaikki näyttää ja kuulostaa erilaiselta. Astu kanssamme tuntemattomaan ja koe, miten kirkon seinät muuttuvat mysteerien näyttämöksi. Onko sinulla rohkeutta kohdata se, mitä et osaa odottaa?

Kirkkoyö alkaa lauantaina klo 17 ja päättyy sunnuntaina klo 10. Kirkkoyössä osallistujille on tarjolla iltapala ja aamupala. Kirkkoyö on maksuton.

Ilmoittautuminen sähköisesti 22.9.-31.10. Ilmoittautuminen alkaa su 22.9. klo 10. Kirkkoyöhön voit ilmoittautua tästä.

Lisätietoja: Niina Penttinen (p. 050 911 8626, niina.penttinen@evl.fi)

Ehtikö kirkkoyö mennä täyteen? Ei hätää! Voit ilmoittautua tästä kirkkoyön varapaikoille. Varapaikkojen ilmoittautuminen aukeaa 22.9. klo 12.

14.-15.12. Joulun ihmemaa -kirkkoyö 1-7 lk.

Mitä kaikkea Joulun Ihmemaa kätkee sisälleen? Sen voit kokea vain tulemalla mukaan. Tuo ystäväsi ja valmistaudu taianomaiseen iltaan, jossa jokainen hetki on täynnä yllätyksiä ja jännitystä. Rauhan, hyvän tekemisen ja ihmettelyn teemat punoutuvat yhteen luoden unohtumattoman kokemuksen. Onko sinulla rohkeutta astua tähän satumaiseen seikkailuun?

Kirkkoyö alkaa lauantaina klo 14 ja päättyy sunnuntaina klo 10, jonka jälkeen osallistujien perheille on tarjolla joulupuuroa. Kirkkoyössä on osallistujille tarjolla päivällinen, iltapala ja aamupala. Kirkkoyö on maksuton.

Ilmoittautuminen sähköisesti 28.10.-22.11. Ilmoittautuminen alkaa ma 28.10. klo 10. Kirkkoyöhön voit ilmoittautua tästä.

Lisätietoja: Asko Lintumäki (p. 040 7200 747, asko.lintumaki@evl.fi)

Ehtikö kirkkoyö mennä täyteen? Ei hätään. Voit ilmoittautua varapaikoille tästä. Varapaikkojen ilmoittautuminen aukeaa 28.10. klo 12.