02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Malmin seurakunta

Junnujen lomapuuhat tuo tekemisen suoraan kotiin

Malmin seurakunta

08.12.2023, 09:00 /  päivitetty 07.12.2023, 18:30
sinisellä taustalla lapsia koristelemassa kuusta. Kuvassa teksti: Tekemistä jouluunn, junnujen lomapuuhat 2023.

”Tekemistä jouluun, junnujen lomapuuhat” -materiaali tuo joulun odotuksen suoraan kotiin. Junnuhahmot johdattavat sinut kokeilemaan ja tekemään erilaisia asioita. Samalla he haastavat ratkomaan erilaisia tehtäviä. Puuhamateriaalista löytyy tekemistä yksin, kavereiden tai perheen kanssa. Puuhavihkon aktiviteeteistä löydät mm. kokkailua ja askartelua.

Kannattaa ottaa myös junnujen oma youtube-kanava seurantaan ja pääset näkemään uusimmat videot. Videoista löydät muun muassa tutorialin piparitorttuihin.

Junnujen lomapuuhia julkaistaan aina isoja lomia varten eli vähintään neljä kertaa vuodessa. Kerro meille, millaisia tehtäviä ja aktiviteetteja kaipaat materiaaliin.

Tekemistä jouluun on jo viides puuhavihko. Junnujen lomapuuhat -materiaalin voit ladata itsellesi tästä. Materiaali latautuu PDF-tiedostona, joka on mahdollista tulostaa itselleen. Puhelimella linkkiä avatessa, saattaa tiedosto latautua suoraan puhelimeen.

Tekemistä jouluun, junnujen lomapuuhat löydät täältä.

Aikaisemmat lomapuuhat löydät junnujen omasta materiaalipankista.