29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Malmin seurakunta

Kauneimmat joululaulut on jo jouluperinne - niitä pääsee laulamaan vielä loppiaisenakin

23.11.2022, 12:42 /  päivitetty 05.01.2024, 15:38
Olet lämpimästi tervetullut laulamaan yhdessä! Tapahtumia järjestetään niin kirkoissa kuin kauppakeskuksissa ja muissakin paikoissa loppiaiseen 6.1.2024 asti.
Piirroskuvia, joissa laulavia ihmisiä ja kynttelikkö sekä tekstinä Kauneimmat joululaulut

Maa on niin kaunis, kun me käymme joulun viettohon ja sydämeeni joulun teen. Nämä ja monet monet muut rakkaat joululaulut kajahtavat kirkoissa ja kaupungilla, kun saamme taas kokoontua laulamaan yhdessä Kauneimpia joululauluja. Erityisen suuri ilo on, että tänä jouluna Kauneimpia Joululauluja päästään parin vuoden koronarajoitusten jälkeen taas laulamaan vapaasti.

Kauneimmat Joululaulut on Suomen suurin ja laajimmalle levinnyt musiikkitapahtumien sarja, joka viettää tänä vuonna juhlavuottaan. Tapahtumaperinne sai alkunsa vuonna 1973. Kauneimmat Joululaulut soivat maailman lasten hyväksi tänä vuonna jo 50. kerran.

Laula yhdessä ja tee hyvää!

Kauneimmat Joululaulut on Suomen Lähetysseuran ja evankelis-luterilaisten seurakuntien yhteistyötä. Laulutilaisuuksissa kerätään kolehti Lähetysseuran työhön, jota se tekee lasten hyväksi eri maissa. Kauneimpien Joululaulujen suojelija on tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Töölön seurakunnan tapahtumissa lauletaan Kauneimpia joululauluja myös mm. musiikkimuseo Famessa ja kauppakeskus Mall of Triplassa.

Helsingin seurakuntien Kauneimmat joululaulut -tapahtumat: