29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Malmin seurakunta

Kuolleiden podcast avaa Malmin hautausmaalla lepäävien elämänkohtaloita

22.10.2020, 16:52 /  päivitetty 06.11.2020, 11:07
Podcast-sarjassa pappi ja kirjailija Kai Sadinmaa avaa Malmin hautausmaan mysteerejä ja johdattaa kiinnostavien hautojen partaalle.
Kuolleiden podcast Luuranko makaa maan alla puun juuristossa piirretty kuva

Malmin hautausmaa on pohjoismaiden suurin hautausmaa, jossa lepää lukuisia suomalaisia julkisuudenhenkilöitäkin, kuten vaikkapa Matti Pellonpää, Armi Aavikko, Olavi Virta, Ansa Ikonen, Tauno Palo ja Mikko Niskanen. Malmin hautausmaapappina työskennellyt Kai Sadinmaa käveli Malmin hautausmaan läpi ja oppi kaiken elämästä, hautaamisesta, rakkaudenkaipuusta ja puista.

Kuuntele tästä viisiosainen sarja. Podcastin löydät myös Spotifystä ja Soundcloudista.

Teksti ja lukija: Kai Sadinmaa, Äänitys ja leikkaus: Maija Saari, Tuotanto: Tuure Hurme/Kirkko ja kaupunki ja Anna Patronen/Malmin seurakunta 2020. Perustuu Kai Sadinmaan teokseen Kuolleiden kirja (Into 2019).