26.10. Onneksi olkoon: Nina, Niina, Amanda, Ninni, Manta | Palaute

Nuorten syksy 2024

Malmin seurakunta

23.09.2024, 10:25
Talo eli Tapanilan kirkko tarjoaa nuorille oman paikan viettää yhdessä aikaa. Talon toiminnasta saa lisätietoa @talolla -tililta instagramista.
Okran värisellä taustalla kuva, jossa nuoret ratkomassa tehtävää. Kuvassa teksti:

Talon illat

Talon illat on nuorten oma ilta Tapanilan kirkolla. Tarjolla bilistä, pingistä, lautapelejä ja oleilua. Lisäksi illoista löydät muuta mukavaa tekemistä. Tervetuloa mukaan!

Keskiviikkoisin 17-20

Perjantaisin 18-21:30

Ryhmätoimintaa:

Hei sinä 16-20-vuotias! Haluaisitko tutustua uusiin ikätovereihin? Jännittääkö uudet tilanteet sinua? Tunnetko herkästi ulkopuolisuuden tunnetta? Jos vastasit kyllä, tämä ryhmä on sinulle!

Ryhmässä on mahdollisuus viettää aikaa ikätovereiden kanssa. Kirkolla on mahdollista pelata esim. lautapelejä, biljardia, sulkapalloa ja pingistä, kokkailla ja askarrella. Ryhmäläisten toiveiden mukaan voimme myös miettiä omia voimavaroja, vahvuuksia, unelmia ja omaa hyvinvointia tukevia asioita. Ryhmässä on tarjolla pientä syötävää.

Tapaamme parittomien viikkojen torstaisin (10.10.-5.12.) klo 16.30-18 Tapanilan kirkolla. Ryhmään on ilmoittautuminen.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: heidi.granstrom@evl.fi ja niina.mikkola@evl.fi

Nuorten bändiryhmä

Hei sinä 16-20-vuotias nuori!

Tapanilan kirkon bändikämpälle kootaan nuorten bändiryhmää. Tule mukaan, jos haluaisit soittaa / laulaa toisten nuorten kanssa, eikä sinulla ole ennestään bändiporukkaa olemassa. Kämpältä löytyy mm. basso, rummut, laulukamat ja kiipparit.

Työntekijät auttavat käytännön asioissa ja bändin käynnistämisessä, mutta varsinaista soitonopetusta ryhmä ei pidä sisällään.

Lisätiedot: aino.hanninen@evl.fi ja asko.lintumaki@evl.fi

Nuorten kirkkoyöt:

Nuorten kirkkoyössä vietetään yhdessä perjantain ja lauantain välinen yö Tapanilan kirkolla eli Talolla. Kirkkoyössä tarjotaan iltapalaa ja aamupalaa.

Ohjelmassa on aina nuorten toivomaa toimintaa sekä vapaata yhdessäoloa.

Ilmoittautumislinkki tulee näkyviin tapahtumakalenteriin aina kyseisen kirkkoyön kohdalle pari viikkoa etukäteen. Ilmoittautuminen on auki tapahtumapäivään klo 12 asti.

Tapahtuma on maksuton.

Syksyn kirkkoyöt:

18.-19.10.2024

29.-30.11.2024

Talon päivät vaikuttamisen mahdollisuutena

Talon Päivä on Malmin seurakunnan oma versio nuorten vaikuttajaryhmästä. Talon Päiviin voit osallistua ilman sitoutumista pitkäaikaiseen ryhmään.

Talon Päivissä pääset vaikuttamaan nuorille ajankohtaisiin asioihin Malmin seurakunnan nuorten toiminnassa.

Talon Päivä voi olla myös yhteistä tekemistä. Joskus käymme keilaamassa, kiipeilemässä, tekemässä jotakin muuta hauskaa. Joskus tilaamme hyvää syötävää.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Syksyn talonpäivät järjestetään 5.10., 9.11. ja 7.12.

Lisätietoja nuorisotyönohjaaja Hannele Kupari, hannele.kupari@evl.fi