26.10. Onneksi olkoon: Nina, Niina, Amanda, Ninni, Manta | Palaute
Malmin seurakunta

Tule mukaan tekemään pyhäinpäivän tapahtumaa!

Malmin seurakunta

04.10.2024, 13:06 /  päivitetty 04.10.2024, 14:49
Sunnuntaina 2.11. Malmin hautausmaalla vietetään pyhäinpäivää. Kutsumme sinut mukaan tapahtumaan vapaaehtoiseksi.
Kuvassa vapaaehtoisia työntekijöitä tarjoilemassa kahvia Malmin hautausmaalla

Tule mukaan tekemään kanssamme pyhäinpäivän tapahtumaa!

Sunnuntaina 2.11. Malmin hautausmaalla vietetään pyhäinpäivää. Tapahtuma on vuotuinen ja aiempina vuosina kävijöitä on ollut yli tuhat.

Kutsumme sinut mukaan tapahtumaan vapaaehtoiseksi. Tarjolla olevia tehtäviä on monenlaisia muun muassa tapahtuman rakentamista, kahvin ja mehun tarjoilua, kohtaamista, hartaudessa avustamista tai enkelipolulla ohjaamista.

Pyhäinpäivän tapahtuma alkaa klo 11 ja päättyy klo 20. Tehtäväsi ja vuorosi pituus päätetään toiveidesi mukaan. Vapaaehtoisille tarjoamme lounaan tapahtuman aikana.

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tästä.

Voit kysyä lisätietoja pyhäinpäivän vapaaehtoistyöstä seurakuntapastori Atte Toloselta.