19.05. Onneksi olkoon: Emma, Emilia, Milla, Emmi, Milja, Mila, Milka, Amalia | Palaute
Malmin seurakunta

SILTA-ryhmä päihderiippuvuudesta toipumisen tielle

10.02.2022, 15:05 /  päivitetty 25.03.2022, 10:50
Hallitsevatko päihteet elämääsi? Oletko yrittänyt päästä riippuvuudesta eroon?
Tule kokeilemaan ryhmää, jossa etsitään yhdessä ratkaisuja ja toipumista tukevia keinoja päihderiippuvuudesta irrottautumiseen. Ryhmässä on vielä tilaa: Tule katsomaan onko tämä sinun ryhmäsi!
Silta ryhmä päihderiippuvuudesta toipumiseen Malmin seurakunnassa keväällä 2022

Malmin Varustamolla keväällä 2022 kokoontuva maksuton SILTA-ryhmä tarjoaa uutta toivoa ja koeteltuja ratkaisuja riippuvuusongelmiin.

• saat työkaluja erilaisten tunteiden kohtaamiseen ja neuvoja retkahduksen ehkäisyyn
  • tukea riippuvuuden tuntevilta ammattilaisilta
  • kohtaat samassa tilanteessa olevia luottamuksellisesti, pienryhmässä (max 8 hlö)
  • tutustut erilaisiin menetelmiin, joilla riippuvuutta voi hoitaa, kuten 12 askeleen ohjelmaan ja hengellisyyteen toipumista tukevana voimavarana.

Maksuton SILTA-ryhmä kokoontuu kevään aikana Malmin Varustamolla (os. Pekanraitti 16) maanantaisin klo 17-19 (7.3-30.5., ei 18.4)

Mitä tarvitset?

Ryhmään tulijalla on olennaista ennakkoluulottomuus, halu oppia uutta ja oma motivaatio. Voit tulla kokeilemaan kerraksi tai pariksi, olisiko tämä sinun ryhmäsi.

Kysy lisää diakoni Elise Hartoselta, elise.hartonen@evl.fi ja 050 3803 690.

Ohjaajat

Merja Jansson, kokemuskouluttaja, lähihoitaja, meria.jansson@gmail.com