28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Malmin seurakunta

Tuhannet kynttilät syttyivät edesmenneiden rakkaiden muistolle pyhäinpäivänä

Tuomiokirkkoseurakunta

06.11.2023, 12:44 /  päivitetty 06.11.2023, 12:47
Hietaniemen ja Malmin hautausmailla kävi noin 7000 ihmistä pyhäinpäivänä laskemassa kynttilöitä edesmenneiden rakkaiden haudoille tai muualle haudattujen muistomerkille. Kynttiläkirkoissa luettiin kuluneen vuoden aikana kuolleiden nimet ja sytytettiin kynttilät.

Hietaniemen ja Malmin hautausmaiden Kuoleman puutarhat-tapahtumassa oli mukana seurakuntien työntekijöitä. Tuomiokirkkoseurakunnasta oltiin läsnä Hietaniemessä. Lapset saivat vaeltaa Enkelipolulla, jossa muun muassa sai halata Lohtunallea, koristella kynttilän tai etsiä taskulampulla valonpilkahduksia.

Hietaniemen vanhassa kappelissa soi kaunis harppumusiikki ja lavalla esiintyivät Cantores Minores ja Kilven kuorot sekä Trio Liinoja & Ijäs. Hienosta valoshowsta vastasi Belenos Group of Arts. Katso kuvia tapahtumasta tekstin jälkeen.

Mitä pidit pyhäinpäivän Kuoleman puutarhat -tapahtumista Malmin tai Hietaniemen hautausmaalla? Missä onnistuimme tai mitä voisimme kehittää? Arvostamme kovasti kaikenlaista palautetta!

What did you think of the All Saints' Day events on Malmi and Hietaniemi cemeteries? What did we do right and what could we do better? We appreciate all of your feedback!

Anna palautetta / ge respons / give feedback.‍