29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Malmin seurakunta

Viisi pysähdystä jouluun -podcast. Rohkeasti toivosta ja rakkaudesta. Kuuntele täältä

06.12.2020, 20:05 /  päivitetty 12.12.2020, 14:58
Miksi toivo on tärkeää? Mihin tarvitaan rauhaa omassa elämässä? Mistä elämään saisi iloa? Podcastissa seurakunnan kasvatuksen kolmikko pohtii adventtikynttilöiden teemoja seurakuntalaisilta kerättyjen kysymysten äärellä.
Viisi pysähdystä jouluun -podcast inmainoskuvassa valokuva kolmesta tekijästä

Kuuntele Viisi pysähdystä jouluun -podcast täältä

Malmin seurakunnan kasvatuksen työntekijät Kia Raitaranta, Niina "Voikku" Penttinen ja Niina Pihlajamaa pohtivat viidessä podcastin jaksossa toivoa, rauhaa, iloa, rakkautta ja joulun salaisuutta.

”Halusimme lähestyä adventin aikaa rohkeasti teemojen kautta. Tiesimme, että jokaisella adventtikynttilällä on oma teemansa, ja näistä teemoista käsin pysähtyä adventin ja joulun sanoman äärelle.

Meille on tärkeää ottaa tekemiseen mukaan myös seurakuntalaisia, joten halusimme antaa heille mahdollisuuden kysyä kysymyksiä teemoihin liittyen. Näitä meille esitettyjä kysymyksiä pohdimme podcastin jaksoissa yhdessä”, kertoo nuorisotyöntekijä Niina Penttinen.

Neljän adventtikynttilän teemat ovat podcastin teemoja

Viisi pysähdystä -podcast pitää sisällään viisi jaksoa. Jaksot julkaistaan adventtisunnuntaisin joulukuussa 2020. Jouluna pohditaan vielä yhdessä joulun salaisuutta.

Adventtikynttilöiden eli podcastin teemat

1.adventti = toivon kynttilä