04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Meilahden seurakunta

Kamalat äidit -vertaisryhmä Lauttasaaressa

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli07.05.2024 klo 17:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Tervetuloa mukaan Kamalat äidit®-vertaisryhmätoimintaan. Kamalat äidit® -ryhmässä käydään läpi vanhemmuuteen, äitien jaksamiseen ja hyvinvointiin liittyviä teemoja, jaetaan tietoa sekä kannustetaan äitejä keskustelemaan ja jakamaan ajatuksiaan yhdessä muiden ryhmäläisten kanssa.

Ryhmät ovat avoimia kaikille murrosikäisten äideille. Nopeus on valttia, sillä ryhmään mahtuu 8 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Paikkoja on jäljellä enää muutama. Ensimmäisten kokoontumiskertojen jälkeen ryhmä jatkaa luottamuksellisena, suljettuna vertaisryhmänä. Ryhmiä vetävät koulutetut ryhmänohjaajat. Ryhmä kokoontuu keväällä 6 kertaa (5.3.,19.3., 2.4., 16.4., 7.5., 21.5. kello 17-19). Ryhmän päättää yhteinen saunailta syksyllä 2024. Toiminta on maksutonta.

Ilmoittautumiset: maria.siikala@evl.fi