04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Meilahden seurakunta

Monilukutaitovalmennus työntekijöille -- TÄYNNÄ!

Kalenteri ja kellosymboli06.05.2024 klo 08:30 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli

Monilukutaito kotouttavassa työssä.

Mitä on monilukutaito? Miksi se on tärkeää kotoutumisessa ja osallisuuden edistämisessä? Miten voit edistää kotouttavaa monilukutaitoa omassa työssäsi?

Valmennuksessa opimme, mitä monilukutaito tarkoittaa käsitteenä ja mitä se merkitsee kotoutumiselle ja osallisuudelle. Valmennuksessa pohdimme, miten kotoutumista voidaan tukea monilukutaitoa vahvistaen ja saamme konkreettisia ideoita ja näkökulmaa omaan työhömme. Osallistuja verkostoituu muiden monikulttuurista työtä tekevien työntekijöiden ja vapaaehtoisten kanssa. Osallistumisesta saa todistuksen.

Valmennus järjestetään osana Helsingin ja Vantaan seurakuntayhtymien MoniNainen arki -hanketta. Valmennuksessa kouluttajana on KSL-opintokeskuksen koulutustuottaja ja hankesuunnittelija Kaisu Tuominen. Lisätietoja KSL-opintokeskuksesta.

Valmennuspaikka: Virtatalo, Virtakirkon kokoushuone Aalto, Rajatorpantie 8, 01600 Vantaa (Myyrmäki)

Huom: TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ! Samanlainen valmennuspäivä järjestetään myös 13.11. Itäkeskuksessa, Matteuksenkirkossa, ja siinä on tilaa.

Järjestäjä: MoniNainen arki -hanke
Liput: Maksuton