03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Meilahden seurakunta

Tyhjän sylin hartaus Myllypuron kirkossa

Herttoniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli11.05.2024 klo 15:00 - 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMyllypuron kirkko, Neulapadontie 12, 00920 Helsinki Käyntiosoite Myllynsiipi 10. Parkkipaikka Tuulimyllyntien päässä.

Tyhjän sylin hartaus kutsuu matalalla kynnyksellä tahattomasti lapsettomia, lapsensa menettäneitä tai muusta syystä tyhjää syliä surevia saamaan lohtua. Hartaus on avoin kaikille. Se rakentuu hiljaisuudesta, rukouksesta ja musiikista. Halutessasi voit sytyttää kynttilän.

Voit osallistua Tyhjän sylin hartauteen anonyymisti ja sillä tavoin kuin sinusta hyvältä tuntuu.

Hartauden sanoituksiin ja hiljaisuuteen johdattelee Sari Oikarinen, sävelten ja laulun lempeyttä tarjoaa Ilona Tiira.

Sari jää hartauden jälkeen paikalle, jos haluat keskustella.