27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Meilahden seurakunta

Kävijät löysivät kesällä tiensä Kallion kirkkoon

01.09.2023, 11:36
Kallion kirkko on Helsingin ainoa tiekirkko. Turistit löysivät tiensä kesällä Kallion kirkkoon, johon kävi kesän kuluessa tutustumassa lähes 16 000 ihmistä.
Kallion kirkko

Elokuussa avautunut Kallion kirkon kahvila veti myös kävijöitä kirkkoon. Monet Kallion kirkon kahvilassa piipahtaneet vierailivat sen lisäksi kirkossa ja päin vastoin.

Lämpimästi tervetuloa Kallion kirkon kahvilaan, joka on avoinna torstaisin ja perjantaisin klo 10–15. Tarjolla on lounasta ja muita herkkuja vitriinistä. Lounas 8,50 €.

Vaikka Tiekirkko-kausi päättyi elokuun lopussa, voi kahvilassa käymisen lisäksi piipahtaa Kallion kirkossa melkein aina. Kirkko on auki arkisin klo 7–21 ja viikonloppuisin klo 9–19. Lisäksi kirkon viikkomessut arki-iltaisin klo 18 ja sunnuntain klo 10 messu ja muut tapahtumat tarjoavat jatkuvasti mahdollisuuden hiljentymiseen kirkossa.