29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Malmin seurakunta

12.03.2024, 08:56 /  päivitetty 26.04.2024, 10:55
Malmin seurakunnan kevään jumalanpalvelukset 28.4.–31.5.2024
Sunnuntain jumalanpalvelukset ja arki-illan ehtoolliset, kuvassa silmuja oksissa

Kevään jumalanpalvelukset

Sunnuntaina 28.4.

• Viikin kirkko klo 10 Laulakaa! Muskarimessu, Laura-Elina Strömberg, Viikin muskariryhmät, Mari Torri-Tuominen, Aino Hänninen.
  • Puistolan kirkko klo 12 Räsymattomessu, Markus Kopperoinen, Post Iucundam -kuoro joht. Timo Olli.
  • Puistolan kirkko klo 17 Valon messu ja pyhäkoulu, Pekka Y. Hiltunen, Markku Arola, musiikissa mm. Tuomo Ahjokannas, Kirsi ja Mikko Pettinen.
  • Pihlajamäen kirkko klo 11 Verkostomessu, Markku Arola.
  • Tapanilan kirkko klo 17 Esa Järvinen, Elina Tofferi.

1.5. Viikin iltaehtoollista ei ole, Vapunpäivä

Luomakunnan sunnuntai 5.5.

• Viikin kirkko klo 10 Petri Jukanen, Stella Vocalis joht. Liisalotta Lepistö, Mari Torri-Tuominen.
  • Puistola klo 12 Sofia Tuomenvirta, Malmin kirkkokuoro joht. Elina Tofferi.
  • Pihlajamäki klo 11 Verkostomessu, Esa Järvinen.
  • Tapanila klo 17 Talon messu, Jukka Holopainen, Heidi Granström, musiikissa Antti Nieminen.

8.5. Viikin iltaehtoollinen klo 18.30 Anita Olli

Helatorstai 9.5.

• Puistolan kirkko klo 12, Kirsi Ojansuu-Kaunisto, Timo Olli.

Äitienpäivä 12.5.

• Viikin kirkko klo 10, Saana Kivelä, Kaisu Rauhamaa.
  • Puistolan kirkko klo 12, Markus Kopperoinen, Liisalotta Lepistö.
  • Pihlajamäen kirkko klo 11, Verkostomessu, Atte Tolonen
  • Tapanilan kirkko klo 17, Kantelemessu Atte Tolonen, Kaisu Rauhamaa + Kanneltajat.

15.5. Viikin iltaehtoollinen klo 18.30 Anni Paukkala-Toivonen

Helluntai 19.5.

Helluntain raamatuntekstit puhuvat Pyhästä Hengestä lupauksena ja lahjana. Hänet on lähetetty meille puolustajaksi, auttajaksi ja lohduttajaksi. Tässä Hengessä Kristus on kirkossaan läsnä.

• Viikin kirkko klo 10, Kansainvälinen messu, Hans Krause, Minna-Sisko Mäkinen, Timo Olli.
  • Puistolan kirkko klo 12, Aino Poutanen, Aino Hänninen, kakkukahvit.
  • Pihlajamäen kirkko klo 11 Verkostomessu, Jukka Holopainen.
  • Tapanilan kirkko klo 17 Suomi-Viro –messu ja piknik. Sari Hakuri, Tatiana Blaginina, Dagmar Ounap, Lissu Elenius, Marianne Hapsal.

Pyhän kolminaisuuden sunnuntai 26.5.

• Viikin kirkko klo 10, Tatiana Blaginina, Sari Hakuri, Elina Tofferi. Messu radioidaan suorana lähetyksenä.
  • Puistolan kirkko klo 12 Anita Olli, Post Iucundam -kuoro joht. Timo Olli. Anita Ollin ja Timo Ahoinpellon eläkekahvit.
  • Pihlajamäen kirkko klo 11 Verkostomessu, Elina Perttilä.
  • Tapanilan kirkko klo 17 Elina Perttilä, Mari Torri-Tuominen.