05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Mikaelinkirkko

Mikaelin raamatturyhmä

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli02.05.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMikaelinkirkko, Emännänpolku 1, 00940 Helsinki

Mikaelinkirkolla torstaisin 25.1.alkaen klo 18. Raamatturyhmä aikuisille.

Ohjelmassa on kiehtovan Vanhan testamentin lukemista, keskustelua, herkullista kahvia ja pientä purtavaa. Tavoitteenamme on luoda lämmin ja avoin ilmapiiri, jossa voimme vapaasti jakaa ajatuksiamme ja saada toisiltamme uusia oivalluksia raamatunteksteistä. Kaikenikäiset ovat sydämellisesti tervetulleita, ja voit ottaa mukaan myös ystäviäsi, jotka ovat kiinnostuneita Raamatun tutkimisesta.

Raamatturyhmä tarjoaa mahdollisuuden yhdessä tutkia ja lukea Raamattua, edistää hengellistä kasvua sekä antaa voimaa arjen haasteisiin. Yhdessä voimme löytää syvemmän ymmärryksen siitä, mitä Jumala haluaa meille sanoa Vanhan testamentin kautta.

Vetäjä: Tanja Blaginina teol.yo.

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta