01.05. Onneksi olkoon: Vappu, Valpuri | Palaute
Mikaelinkirkko

Esteetön Saavu-messu kutsuu Mikaelinkirkkoon su 18.9.

13.09.2016, 16:39 /  päivitetty 20.09.2016, 17:25

Ensi sunnuntaina 18.9. klo 11 järjestetään Mikaelinkirkossa Kontulassa esteetön selkokielinen Saavu-messu. Siinä huomioidaan erityisesti näkö-, kuulo-, liikunta- ja kehitysvammaiset seurakuntalaiset: tarjolla on tulkkaus viittomakielelle sekä piste- ja isotekstiset virret. Pyörätuoleille ja rollaattoreille on tilaa.

Saavu-messun toteuttavat yhteistyössä yhteisen diakonian vammaistyö ja Mikaelin seurakunta. Messuja järjestetään muutaman kerran vuodessa yhdessä seurakuntien kanssa kirkon Saavu-ohjelman periaatteiden mukaisesti. Messun olosuhteet järjestetään sellaisiksi, että jokainen seurakuntalainen henkilökohtaisista rajoitteista huolimatta voi kokea itsensä tervetulleeksi ja osallistua messuun. Siis tervetuloa ihan kaikki!