29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Mikaelin seurakunnan rippikoulut 2024

Mikaelin seurakunta

13.11.2023, 09:39
Täältä löydät ajankohtaiset tiedot Mikaelin seurakunnan rippikouluista 2024.

Tervetuloa rippikouluun!

Ilmoittautuminen vuoden 2024 ripareille on päättynyt. Hajapaikkoja voit tiedustella rippikouluvastaavilta.

Moikka ja tervetuloa riparille sinä vuonna 2009 syntynyt (tai sitä vanhempi) nuori! Ilmoittautuminen vuoden 2024 ripareille alkaa 2.10.2023 klo 9 ja päättyy 31.10.2023 klo 23.59. Ripari-esite on postitettu kaikille seurakuntamme rippikouluikäisille jäsenille syyskuun aikana. Laitathan itsellesi jo kalenteriin Ripari-infon. Se pidetään Mikaelinkirkolla ke 27.9. klo 18. Tervetulleita ovat niin huoltajat kuin tulevat riparilaisetkin kuulemaan kaikkea ripariin liittyvää tietoa.

Ennen ilmoittautumista, tutustu huolellisesti ripariesitteen tietoihin: Ripari-esite.

Ripari-ilmoittautuminen tehdään yhdessä huoltajan kanssa, sillä se vaatii kirjautumisen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tutustu ohjeisiin ja ilmoittaudu tästä linkistä tai oheisen qr-koodin kautta. Järjestelmään liittyvissä ongelmatilanteissa ensisijaisesti yhteys: prime-tuki.helsinki@evl.fi

Rippikouluilmoittautumisen qr-koodi

Kaikkiin ripareihin liittyy ennakkotapaamisia kevään aikana. Lisätiedot aikatauluista ja mm. konfirmaation ajankohdasta saat hyväksymisviestissä.

‍VUODEN 2024 LEIRIPAIKAT ESITTELYSSÄ...

LEIRIMUOTOISET KESÄLLÄ:

• 3.-10.6. LOHIRANNAN LEIRIKESKUS
  • 10.-17.6. PIEKSÄMÄKI, STEP-KOULUTUSKESKUS
  • 24.6.-1.7. KORPIRAUHAN LEIRIKESKUS
  • 1.-8.7. TUUSJÄRVEN KARTANO
  • 8.-15.7. PORKKALA
  • 22.-29.7. WANHA KARHUMÄKI
  • 29.7.-5.8. LOHIRANNAN LEIRIKESKUS

CITY-RIPARIT:

• Hiihtolomalla 19.-23.2. Vartsikan kirkolla
  • Kesällä 3.-7.6. Mikaelinkirkolla

MUUALLA KUIN SEURAKUNNISSA RIPPIKOULUN KÄYVÄT (esim. järjestöt)

Ilmoittaudu rippikoulupappi Kartsulle. Eka tapaaminen 26.1. klo 17 Vartiokylän kirkolla. Silloin käydään läpi omaan seurakuntaan tutustumisjaksoon liittyvät asiat sekä täytetään siihen liittyvä paperi.

HUOM! Jos olet hakeutumassa ja pääset johonkin pääkaupunkiseudun seurakunnan riparille, käy sen riparin omissa riparitapaamisissa. (Omaan seurakuntaan tutustumista ei tarvita.)

• @mikaelin_nuoret: Mikaelin seurakunnan nuorten oma Instagram-tili. Menoa, tunnetta ja tunnelmia sekä infoa nuorisotyön sykkeestä.
  • Ripari - ilmoittautumisesta konfirmaatioon Kirkkonummelainen pappi Emilia Turpeinen (@emiliapappi) kertoo YouTube-videollaan, mitä kaikkea ripariin kuuluu.
  • Ripari.fi Fiiliksiä ripareilta ympäri Suomen. Instagram-tilejä, tubekanavia, blogeja ym.
Suosittelemme konfirmaatiota oman rippikouluryhmänne kanssa. Mikäli tämä ei ole mahdollista, olkaa yhteydessä rippikouluvastaaviin sopiaksenne erikseen konfirmaatiojärjestelyistä.