29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Mikaelin seurakunta

10.10.2023, 11:16
Tervetuloa rippikouluun!

Ohjeet ilmoittautumiseen: lue ennen kuin ilmoittaudut!

Varaa ilmoittautumiseen hetki aikaa ja täytä lomake yhdessä huoltajan kanssa. Ennen ilmoittautumista ohjelma pyytää huoltajaa luomaan tunnuksen ja salasanan.

Säilytä tunnukset, sillä niitä tarvitaan maksun yhteydessä ja samoilla tunnuksilla voi ilmoittautua jatkossakin seurakunnan tapahtumiin. Tunnuksen luomiseen tarvitset vahvan tunnistautumisen, sen voi tehdä varmennekortin, mobiilivarmenteen tai nettipankkitunnusten avulla.

Täyttäkää ilmoittautumislomake huolellisesti.

Ilmoittautuessasi sinua pyydetään asettamaan vähintään neljä riparitoivetta tärkeysjärjestykseen. Joskus samoille ripareille hakee niin paljon nuoria, ettei kaikkia voi sijoittaa ensimmäisten toiveiden mukaan. Siksi ilmoittautuessa on hyvä merkitä kaikki ne ryhmät, jotka perheelle aikataulullisesti sopivat.

Jos haluat kaverin kanssa samalle riparille, käyttäkää kaverikoodia. Ensin ilmoittautunut saa koodin ilmoittautumisesta, jonka välittää yhdelle-kahdelle ystävälleen. Jälkimmäiset ilmoittautujat käyttävät koodia omassa ilmoittautumislomakkeessaan.

Kun olette lähettäneet lomakkeen, tarkistakaa, että sähköpostiin on tullut vahvistusviesti, jotta ilmoittautuminen on varmasti tullut perille. Tarkista myös sähköpostin roskapostikansio.

Ilmoittautumisessa nopeus ei ratkaise, vaan kaikki kuukauden aikana ilmoittautuneet ovat samalla viivalla paikkoja jaettaessa. Ilmoittautumislomakkeen voit täyttää 2.-31.10.2023 välisenä aikana netissä.

Nuoret jaetaan rippikouluryhmiin ilmoittautumisen päätyttyä.

Rippikoulupaikan takaamme oman seurakuntamme jäsenelle, mutta myös muualla asuvat voivat hakea paikkaa Mikaelin seurakunnan riparilta.

Tieto riparille pääsystä tulee sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille ja heidän huoltajilleen marraskuun lopulla. Jos on jotain kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä. Rippikoulupappi Karoliina Vidgren p. +358503379542, karoliina.vidgren@evl.fi tai nuorisotyönohjaaja Ari-Pekka Kankkunen, p. 0505151661, ari-pekka.kankkunen@evl.fi

Jos sinulla on ongelmia ilmoittautumiseen liittyen, ole yhteydessä Prime tukeen prime-tuki.helsinki@evl.fi

Ilmoittaudu ajoissa TÄSTÄ LINKISTÄ