29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Mikaelin seurakunta

Rippikoulujen hinnat ja tukea leirimaksuun Mikaelin seurakunnassa

Mikaelin seurakunta

22.02.2024, 12:25

Leirimuotoiset riparit maksavat 210 euroa (Korpirauha, Lohiranta, Porkkala, Pieksämäki, Tuusjärvi).

City-ripari maksaa 50e.

Rippikoulumaksu sisältää kuljetukset tilausajobussilla, majoituksen ja täysihoidon leirin aikana.

Ripari maksetaan verkkomaksuna sähköisen asiointipalvelun kautta.

Huoltaja saa maksuohjeen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen ennen riparin leirijakson alkamista.

Riparin peruutusehdot

Riparille ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset tulee tehdä viimeistään

14 vuorokautta ennen leirin alkua. Myöhemmin tulleista peruutuksista perimme

50 % eli puolet osallistumismaksusta. Lääkärintodistuksella ilmoittautuminen

on mahdollista perua myöhemminkin.

Tukea leirimaksuun

Teillä voi olla tiukan taloudellisen tilanteen vuoksi vaikeuksia maksaa leirimaksu kokonaan.

Tällaisessa tilanteessa seurakunnan on mahdollista myöntää tukea leirimaksuun joko kokonaan tai osittain.

Ottakaa tällöin yhteyttä rippikoulupappi Karoliina ”Kartsu” Vidgreniin, karoliina.vidgren@evl.fi, 0503379542 maaliskuun aikana.