29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Mikaelin seurakunta

14.04.2024, 12:48
mikaelin seurakunnan semiaikuiset

Seurakunnan Semiaikuiset kutsuvat mukaan toimintaan!

Oletko ohittamassa isoskoulutus- ja nuorteniltaikää? Olet ehkä opiskelija, eikä perheille tai aikuisille tarkoitettu toiminta ole vielä ajankohtaista?

Onko seurakunnasta haastavaa löytää kiinnostavaa tekemistä, mutta olisi kuitenkin kiva olla mukana?

Tämä ryhmä toivottaa sinut tervetulleeksi kotiseurakuntasi toimintaan! Semiaikuiset voi olla sinun porukkasi, jos olet kiinnostunut keskustelemisesta, toiminnasta, hiljaisuudesta, hengellisyydestä tai henkisyydestä. Saatatpa saada täältä uusia eväitä myös vapaaehtoistoimintaan.

Semiaikuiset koostuvat helsinkiläisistä nuorista ja nuorista aikuisista (17+). Mukaan mahtuu, asuitpa sitten Itä-Helsingissä tai jossain toisaalla. Kokoonnumme Vartiokylän kirkolla (Kiviportintie 5) keskustelemaan jostakin aiheesta ja toisinaan olemme retkellä lähialueilla tai reissussa kauempanakin.

Toimintaa pyöritetään vapaaehtoisvoimin. Yhteyshenkilönä toimii seurakunnan vapaaehtoinen Ami Lainela. Ota rohkeasti yhteyttä jo etukäteen tai suuntaa paikalle valitsemaasi tilaisuuteen.

Kevään 2024 ohjelma (tietoja päivitetään):

kokoonnumme joka toinen sunnuntai klo 17 Vartiokylän kirkolla tai yhdessä sovitussa vierailukohteessa

su 7.1. klo 18 Suunnittelemme yhdessä kevättä. Mitä, missä, milloin, kenen kanssa?

su 21.1. klo 17 Vihapuhe-ilta. Keskustelua ajankohtaisesta ilmiöstä.

pe-su 16.-18.2. Viikonloppuleiri, hengailua Korpirauhassa

su 3.3. klo 17 Pääsiäisyön messun suunnittelu yhdessä, mukana Kati pappi ja Maria kanttori.

to 7.3. klo 18 Kappelimessu ja nostalgista yhteislaulua Nuoren seurakunnan veisujen tahtiin Puotilan kappelissa

su 17.3. klo 17 Lautapeli-ilta

la 30.3. klo 23 Pääsiäisyön messu Mikaelinkirkossa

su 14.4. klo 17 Millaisen kirkon haluan 2030. Keskustelua luotsaa Ami ja Perttu

su 28.4. klo 15 Soppaa ja stand up:ia Vartiokylän kirkolla tai klo 16 Verkosto -seurakunnan messu Roihuvuoren kirkossa

su 12.5. Äitienpäivä-piknik

la-su 18.-19.5. Retki Tallinnaan, ystävyysseurakuntavierailu

su 26.5. Kauden päätös. Messu Mikaelinkirkossa klo 12, valmistamme keittolounaan kirkkokahveille.

Nähdään pian,

Ami Lainela, amilainela@gmail.com p.050 311 1319