02.07. Onneksi olkoon: Maija, Maria, Mari, Marika, Meeri, Maiju, Riia, Maaria, Maikki, Kukka-Maaria | Palaute
Mikaelin seurakunta

Perjantaikahvit viljelypalstalla

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.07.2024 klo 12:30 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPuotilan kappeli, Puotilantie 5, 00910 Helsinki

Puotilassa Juorumäen viljelypalsta-alueella on myös Mikaelin seurakunnan vapaaehtoisten hoitama viljelypalsta. Palstalla kahvitellaan joka perjantai iltapäiväkahvit luonnon helmassa ja kasvun ihmeitä seuraten (ei kuitenkaan juhannusaattona 21.6.). Voit poiketa paikalle 12.30-14 välillä. Mukana on joka kerta seurakunnan työntekijä.

Palsta-alue löytyy Puotilan kappelin takaa. Seurakunnan palstan numero on 2803. Sateella kahvitellaan sisällä kappelissa.

Kahveja ei järjestetä juhannusaattona 21.6.

Järjestäjä: Mikaelin seurakunta