05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Mikaelin seurakunta

Trio Baronen konsertti Puotilan kappelissa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli01.09.2024 klo 19:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPuotilan kappeli, Puotilantie 5, 00910 Helsinki

Merikanto: Sävelten Sydämessä

Trio Barone: Hanna Järvinen ja Veli-Matti Helle, sello, Juha Hurskainen, piano.

Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

Trio Barone kutsuu sinut ainutlaatuiselle musiikkimatkalle Oskar Merikannon sävelmaailmaan. Tänä merkittävänä juhlavuotena, kun Merikannon kuolemasta tulee kuluneeksi sata vuotta, olemme koonneet konsertin, joka kunnioittaa hänen perintöään. Tule mukaan juhlistamaan suomalaista musiikkiperintöä ja nauttimaan Merikannon aikakauden tunnelmasta. Luvassa on unohtumaton matka sävelten sydämessä!

Trio Barone, koostuen kahdesta sellististä sekä pianistista, tarjoaa intiimin ja tunteikkaan konserttikokemuksen. Oskar Merikannon musiikki herää eloon, kun soittajamme vievät yleisön läpi hänen kauniiden sävellystensä. Konsertissa kuullaan niin tunnettuja klassikoita kuin harvemmin esitettyjä helmiä.

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta