06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute

Kouluikäisten syksy Mikaelin seurakunnassa

Mikaelin seurakunta

07.08.2024, 14:24 /  päivitetty 03.09.2024, 15:33
Viikoittaisen kerhotoiminnan lisäksi hauskoja hetkiä voi kokea myös syysleirillä!
Metsänvihreällä pohjalla piirros lehdettömästä puusta, jonka alla poika seisoo omena kädessään. Lisäksi teksti:

Syksyllä tapahtuu taas! Toiminta on suunnattu 7-14-vuotiaille, ellei muuta ole tapahtumakohtaisesti erikseen ilmoitettu.

Kouluikäisten kerhotarjonta täsmentyy elokuun aikana. Maksuttomat, nuorten vapaaehtoisten ohjaamat harrastekerhot aloittavat toimintansa ma 2.9. Kerhotarjontaan voit tutustua viimeistään ma 26.8. tästä linkistä. Ilmoittautuminen avautuu ma 26.8. aamulla.

Tykkäätkö laulaa? Alakouluikäisten lasten kuoro Kristallit kokoontuu Vartiokylän kirkolla viikoittain. Lisätietoa löydät tästä linkistä.

Leirielämää päästään viettämään kivassa porukassa 25.-27.10. Lohirannassa. Lisätietoa ja ilmoittautumiseen pääset tästä linkistä.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja kouluikäisten toiminnasta antaa nuorisotyönohjaaja Venla Vänskä venla.vanska@evl.fi

Alueellamme toimii myös kuusi partiolippukuntaa. Alla olevin linkkien kautta voit tutustua niiden toimintaan.

Helsingin Kotkat

Kontutytöt