28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Koululaisten Aika matkaajat -kesäpäiväleiri kesällä 2024

Mikaelin seurakunta

16.02.2024, 13:37 /  päivitetty 29.02.2024, 18:56
Tänä vuonna järjestämme 1.-3. luokkalaisille suunnatun kesäpäiväleirin Vartiokylän kirkolla.
Aika matkaajat -kesäpäiväleiri koululaisille Vartiokylän kirkolla

Koulujen kesäloma on pian alkamassa ja pienelle koululaiselle pitäisi keksiä osaksi loma-aikaa jotain kivaa toimintaa. Mikaelin seurakunta järjestää heti koulujen päätyttyä kahden viikon ajan 1.-3.-luokkalaisille suunnatun Aika matkaajat -kesäpäiväleirin Vartiokylän kirkolla.

Aika matkaajat -päiväleirillä seikkaillaan eri aikakausissa. Välillä voidaan kokea historian havinaa ja toisinaan suunnataan tulevaisuuteen. Pysytään kuitenkin jalat maassa, vaikka ollaankin aikamoisia matkaajia!

Päiväleirillä ollaan klo 9-15. Päivien aikana ulkoillaan, leikitään, syödään, askarrellaan, retkeillään pääkaupunkiseudulla ja tutustutaan Taivaan Isään. Leiri on seurakunnan omaa toimintaa.

Yhden viikon (ma-pe) hinta on 60€, kahden 120€. Tämä sisältää lämpimän ruoan, välipalan, tapaturmavakuutuksen, ohjauksen ja retket. Lapsen voi ilmoittaa joko yhdelle tai kahdelle viikolle, emme valitettavasti pysty tarjoamaan yksittäisiä päiviä. Ilmoittautuminen on avoinna 1.3.-30.4. välisen ajan. Leirit ovat suosittuja ja paikat varataan ajoissa. Ilmoitamme varasijoille jääneille heti, kun paikkoja vapautuu.

Ilmoittautuminen tästä linkistä