29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Kastepäivä Munkkivuoren kirkossa - ilmoittaudu 21.4. mennessä

Munkkiniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli04.05.2024 klo 12:00 - 15:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMunkkivuoren kirkko, Raumantie 3, 00350 Helsinki

Kastepäivä Munkkivuoren kirkossa lauantaina 4.5. klo 12–15

Kastepäivä on mukava ja mutkaton tapa järjestää ristiäiset minkä ikäiselle lapselle tahansa. Kaikki on valmista kastepuvusta kakkukahveihin, jotka seurakunta tarjoaa. Päivä on maksuton.

Kastepäivä on avoin myös muille kuin Munkkiniemen seurakunnan jäsenille - voitte siis varata kastepäivästä ajan, vaikka kotiseurakuntanne olisi muualla.

Varaa kasteaika seurakunnan toimistosta 21.4. mennessä: munkkiniemi.srk(a)evl.fi tai p. 09 2340 5100 (ke 14-17, to 9-13, pe 9-13)

Munkkivuoren kirkossa on kasteaikoja varattavissa 45 minuutin välein. Kasteen jälkeen kasteväki on tervetullut kakkukahveille seurakuntataloon.

Kastetilaisuuteen ovat tervetulleita kaikenikäiset. Alle 12-vuotiaalla kastettavalla toisen huoltajista on kuuluttava kirkkoon. 15 vuotta täyttäneen tulee olla käynyt rippikoulu ennen kastetta. Kastettavalla tulee olla yksi konfirmoitu, kirkkoon kuuluva kummi. Kaikista käytännön asioista voit kysyä kirkkoherranvirastosta. Järjestämme päivän, jotta lapsen kastaminen on mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Pikkulapsiaikana sellainen voi olla merkityksellistä.

Voit kysyä lisää myös lapsi- ja perhetyön pappi Tarja Frilanderilta: tarja.frilander@evl.fi.