03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute

Joulun ajan konsertit Munkkiniemen seurakunnassa

Munkkiniemen seurakunta

28.11.2023, 15:10 /  päivitetty 07.12.2023, 12:38
sinertävällä pohjalla joulunkelloja ja kaunokirjoitusteksti Joulun ajan konsertit

Tervetuloa joulun ajan konsertteihin kirkkoihimme!

Konserttisarjan aloittaa Kannelkuoro Munkkivuoren kirkossa perjantaina 1.12. klo 18. Joulukausi huipentuu perjantaina 15.12. komeaan yhteiskonserttiin kun kitarataiteilija Marzi Nyman ja kanteleensoittaja-kanttorimme Senni Valtonen esiintyvät Munkkiniemen kirkossa. Tervetuloa kuuntelemaan ja kokemaan!

Kaikki joulun ajan konsertit:

• Pe 1.12. klo 18 Munkkivuoren kirkossa Kannelkuoro, joht. Lenne Mitt.

• La 2.12. klo 15 Munkkivuoren kirkossa Lions Club Munkkivuori ja Munkinseudun alakoulut, yhteinen joulukonsertti.

• Ti 5.12. klo 19 Munkkivuoren kirkossa sekakuoro Procantus, joht. Mirjam Kyrönseppä. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

• Ti 12.12. klo 18 Munkkivuoren kirkossa Ranskalaisen koulun ystävät ry.

• Pe 15.12. klo 18 ja klo 20 Munkkiniemen kirkossa Marzi Nyman ja Senni Valtonen.
    Valoa jouluun! Suomen valovoimaisin kitarataiteilija heittäytyy joululaulujen pyörteisiin ja huikeaan improvisointiin yhdessä kanteleensoittaja-kanttori Senni Valtosen kanssa, ja mitä siitä syntyykään? Huom! Voit tulla samana iltana joko klo 18 tai klo 20 alkavaan konserttiin. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

• To 21.12. klo 18 Munkkivuoren kirkossa Joulukonsertti Urkumusiikkia sekä jouluisia yhteislauluja. Valtteri Saarikon opintoihin liittyvä näytekonsertti uruilla. Vapaa pääsy!