29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Lämmin kiitos! Joulun keräykset tuottivat paljon jouluiloa Munkinseudulla

Munkkiniemen seurakunta

20.12.2023, 15:58 /  päivitetty 20.12.2023, 15:59
vihreällä pohjalla teksti Kiitos! sekä kuva lahjapaketista josta pitelevät antavat ja saavat kädet

Munkkiniemen seurakunnan joulukeräysten avulla olemme pystyneet tuomaan jouluiloa kymmenille alueellamme asuville lapsille, perheille ja yksinasuville. Kiitos tästä kuuluu kaikille teille keräyksiin lahjoittamalla osallistuneille sekä muille yhteistyökumppaneille.

Rakenna Joulupuu- keräyksen avulla yli 50 alueellamme asuvaa lasta, perhettä tai yksinasuvaa saivat joulun iloa. Lahjakorttien yhteissumma oli tänä vuonna 1850€.

Sydämellinen kiitos kaikille lahjoittajille!

Jouluiloa lähimmäiselle -keräyksellä saimme runsaasti ruokatarvikkeita tarvitseville jaettavaksi. Näillä lahjoituksilla pystymme auttamaan niin joulun alla kuin joulun jälkeenkin. Kiitos K-Supermarket Munkille joka jatkoi elintarvikkeiden keräämistä omalla Auta ruokalahjalla -kampanjallaan sekä Munkkiniemen yhteiskoulun UE4 -kurssin oppilaille jotka auttoivat joulukassien pakkaamisessa.

Hyvää joulun aikaa!