29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Lasten ja perheiden kerhot alkavat Munkkiniemen seurakunnassa - tule mukaan!

08.08.2023, 16:01
Vaaleanpunaisella pohjalla teksti Lsten ja perheiden kerhot Munkkiniemen seurakunnassa. Piirroskuva aikuisesta ja lapsesta, lapsi on aikuisen olkapäillä.

Syyskauden kerhot lapsille ja perheille alkavat jälleen elokuussa.

Tervetuloa Avoimeen perhekerhoon tai Ensilapsikerhoon viettämään aikaa, tapaamaan muita samassa elämäntilanteessa olevia ja vaihtamaan ajatuksia! Näihin kerhoihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua. LuontoPäiväkerhoon on ollut ilmoittautuminen mutta voit tiedustella meiltä syyskauden vapaita paikkoja.

Avoimet perhekerhot

Avoimeen perhekerhoon voitte tulla kun teille sopii - vaikka yhden kerran tai joka kerta koko kauden ajan. Avoimeen perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua.

• Maanantaisin klo 9.30-11.30 (21.8.-)
  • Keskiviikkoisin klo 15-16.30.(23.8.-)

Ensilapsikerho

Tervetuloa alle vuoden ikäisten vauvojen vanhemmat ja lastaan odottavat! Tule mukaan tapaamaan muita samassa elämäntilanteessa olevia. Tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Ensilapsikerhoon ei tarvitse ilmoittautua.

• Maanantaisin klo 15-16.30. (21.8.-)

Kysy lisää Avoimista perhekerhoista ja Ensilapsikerhosta Leenalta: leena.eronen(a)evl.fi.

LuontoPäiväkerho

LuontoPäiväkerho on tarkoitettu 2-5 -vuotiaille lapsille. LuontoPäiväkerhossa leikitään, askarrellaan, liikutaan, syödään omia terveellisiä eväitä ja tutustutaan Raamatun kertomuksiin. Kerran viikossa retkeillään lähiluonnossa.

• Kerhopäivät ovat tiistai, keskiviikko ja torstai klo 9-11.30 (22.8.-)

Kysy lisää ja tiedustele vapaita paikkoja LuontoPäiväkerhoon Raunalta: rauna.mannermaa(a)evl.fi.