17.04. Onneksi olkoon: Otto | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Juhlatilat Munkkiniemen seurakunnassa

16.02.2023, 09:17
Munkkiniemen seurakunnalla on kaksi kirkkoa: Munkkivuoressa ja Munkkiniemessä. Munkkivuoressa on myös seurakuntasali.

Kaikkiin Munkkiniemen seurakunnan juhlatiloihin on esteetön kulku.

Munkkivuoren kirkko

Kirkko ja seurakuntasali sijaisevat osoitteessa Raumantie 3.

• Kirkkosalissa on tilaa 550:lle hengelle.
  • Tilassa on flyygeli ja puheäänentoisto.

Seurakunnan jäsenille kirkkosalit ja juhlatilat ovat maksuttomia kirkollisten toimitusten yhteydessä (kaste, avioliittoon vihkiminen, avioliiton siunaaminen ja hautaan siunaaminen).

Kirkkoon kuulumattomien kirkollisten toimituksen (hautaan siunaaminen tai avioliiton siunaaminen) kirkon käyttömaksu arkipäivisin 360 euroa ja lauantaisin 570 euroa toimitusta kohden.‍ Munkkivuoren seurakuntasalin vuokra muistotilaisuutta varten on 150 euroa. Hautajaistiloista maksu peritään vainajan kirkkoon kuulumisen perusteella.

Hinnat sisältävät arvonlisäveron ja ne oikeuttavat tilan käyttöön neljäksi (4) tunniksi. Ylimenevältä ajalta perimme 40 euroa /alkava tunti.

Munkkivuoren seurakuntasali

Kirkko ja seurakuntasali sijaisevat osoitteessa Raumantie 3.

• Seurakuntasalissa tilaa ja astiastot noin 80:lle hengelle.
  • Tilassa on flyygeli, kiinteä äänentoisto sekä projektori ja valkokangas.
  • Seurakuntasalin yhteydessä on keittiö.

Kaikilta käyttäjiltä peritään vuokra konfirmaatio- ja syntymäpäiväjuhlatilaisuuksista sekä muista yksityistilaisuuksista. Munkkivuoren seurakuntasalin vuokra on 150 euroa ja Kari -kerhohuoneen 50 euroa.

Munkkiniemen kirkko

Kirkko sijaitsee osoitteessa Tiilipolku 6.

• Kirkkosalissa on tilaa 400:lle hengelle.
  • Tilassa flyygeli, kiinteä puheäänentoisto sekä projektori ja valkokangas.