25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Munkinseudulla hyvää tekemässä

15.03.2017, 14:39 /  päivitetty 17.03.2017, 08:59

Tiesitkö että monet paikalliset yritykset ovat eri tavoin tukemassa seurakunnan auttamistyötä? Olemme saaneet monenlaisia lahjoituksia ja hyvän yhteistyön kädenojennuksia Munkin seudun eri yrityksiltä.

Myös monet paikalliset järjestöt ja yhdistykset ovat kumppaneitamme ja yhdessä hyvän asialla. On innostavaa tehdä hyvää yhdessä.

Seuraava yhteistyönä tehtävä tempaus on Yhteisvastuun hyväksi tarjottava lounas 26.3. klo 12.30. Lounasta syödään Munkkivuoren seurakuntatalossa messun jälkeen. Lounaan valmistaa ja lahjoittaa hyvään tarkoitukseen Ravintola Menuetto.

Lounaan hinta on 8e.

Lounaan yhteydessä on arvonta, jossa palkintoina on mm. Kukkakauppa Jussi Sipiläisen lahjoittama kukkakimppu ja Suomalaisen kirjakaupan kivoja keväisiä yllätyksiä.

Myös arvonnan tuotto menee kokonaisuudessaan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.