03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Östersundomin kirkko

Keskiviikon kesäillat Östersundomissa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli17.07.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliÖstersundomin kirkko, Kappelintie 65, 00890 Helsinki

Tervetuloa viettämään keskiviikon kesäiltoja idylliseen ympäristöön luonnon helmaan, Helsingin vanhimpaan kirkkoon. Ohjelmassa on mm. musiikkia, hiljentymistä ja ehtoollista.

Huom! Tilaisuudet alkavat klo 18. Sama kellonaika jatkuu myös syyskaudella

• 5.6. Katsokaa taivaan lintuja -yhteislaulutilaisuus Umilukkarit-kuoron kanssa. Anne Granström ja Katri Vanhamäki.
  • 12.6. Kesämessu, Mia Iiskola ja Kirsi Honkanen-Punkari.
  • 19.6. Kesämessu, Kaisa Kariranta ja Maria Aaltonen.
  • 26.6. Luomakunnan ihme -kesämessu, Kati Vento ja Mari Lamminen.
  • 3.7. Kauniisti joka paikkaa koristaa kukkanen - virsilauluilta, Eva-Lisa Lindström ja Kirsi Honkanen-Punkari.
  • 10.7. Hautausmaakierros, oppaana puutarhuri Helge Marjala. Lopuksi iltahartaus, Kati Vento ja Kirsi Honkanen-Punkari
  • 17.7. Kesämessu, Anne Granström ja Maria Aaltonen.
  • 24.7. Musiikkia hiljaisiin hetkiin -konsertti. Riley Lee, japanilainen shakuhachi – huilu. Vapaa pääsy, ohjelma 10 €.
  • 31.7. Ilta Sanan, rukouksen ja hiljaisuuden äärellä, Kari Tuovinen.
  • 7.8. Kesämessun yhteydessä kouluun lähtevien siunaus. Mukana ovat Kari Tuovinen, Kirsi Honkanen-Punkari ja lastenohjaajia.
  • 14.8. Kesämessu, Piia Kontio ja Mari Lamminen.
  • 21.8. Herännäisseurat yhdessä sipoolaisten kanssa, Leena Väyrynen-Si, Jukka Pakarinen, Mia Iiskola, Maria Aaltonen.
  • 28.8. Kesämessu, Karoliina Vidgrén ja Mari Lamminen.

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta