21.07. Onneksi olkoon: Hanna, Johanna, Jenni, Jenna, Jonna, Hannele, Hanne, Joanna | Palaute
Oulunkylän kirkko

Kouluun lähtevien siunaaminen Oulunkylän kirkossa

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli07.08.2024 klo 18:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliOulunkylän kirkko, Teinintie 10, 00640 Helsinki

Hei ekaluokkalainen ja kotiväki!

Tervetuloa kouluun lähtevien siunaukseen

Oulunkylän kirkolle keskiviikkona 7.8.2024 klo 18.

Kotiseurakuntasi Oulunkylä haluaa rohkaista sinua koulun alkaessa ja siunata sinut matkaan yhdessä toisten koulun aloittavien kanssa. Ehkä tapaat uuden koulukaverisi tai iltapäiväkerhon ohjaajasi.

Sinut kutsutaan alttarille siunattavaksi. Siunaus tarkoittaa, että Jumala on kanssasi ja pitää sinusta huolta. Voit tulla alttarille yhdessä yhden tai useamman perheenjäsenen kanssa: esimerkiksi vanhemman, ison sisaruksen, isovanhemman tai kummin kanssa.

Noin puoli tuntia kestävässä tilaisuudessa myös lauletaan yhdessä, katsotaan iltapäiväkerhon ohjaajien esitys ja rukoillaan.

Lopuksi syödään jätskit!

Tervetuloa!