27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Kevät 2024: uskonelämän hoitaminen

Oulunkylän seurakunta

15.12.2023, 16:24 /  päivitetty 24.01.2024, 10:37
Rukoileva tyttö, taustalla rauhallisia värejä.

Uskon äärelle on hyvä joskus pysähtyä. Rukoilemaan ja hiljentymään, ihmettelemään ja kyselemään.

Joskus voi tiukastikin vääntää kättä Jumalan kanssa - pohtia, mihin kohtaan Jumala asettuu suhteessa omaan elämään. Uskon kysymysten äärellä tulee olla tilaa olla juuri sellaisena kuin on ja niiden elämän kysymysten kanssa, joita kantaa mukanaan.

Tervetuloa pohtimaan ja keskustelemaan yhdessä ja hiljentymään Jumalan läsnäolossa.

Kevään tilaisuudet 2024

Raamattuluennot

Hyviä uskonkysymyksiä -raamattuluennot Oulunkylän puukirkossa tiistaisin 23.1.-20.2. klo 18-19:30. TT, dos. Kari Kuula luennoi ja johdattaa keskusteluun.

Hiljaisuuden rukoushetki

Rukoushetkessä pysähdytään raamatuntekstien ja Taize-laulujen äärelle. Keskiviikkoisin klo 18-18:30 Käpylän kirkossa. Alkaen 10.1.

Rukousryhmä

Rukousryhmässä käydään läpi osallistujien kertomia asioita ja rukoillaan niiden puolesta. Kerran kuukaudessa torstaisin klo 18 Oulunkylän kirkolla. Alkaen 11.1.

Etsijät -raamattupiiri

Raamattupiiri kokoontuu torstaisin klo 17 Maunulan kirkolla. Alkaen 11.1.

Miestenpiiri

Miestenpiirissä luetaan raamatunkohta ja keskustellaan siitä oman elämänkokemuksen kautta. Kerran kuussa maanantaisin klo 14. Alkaen 15.1.

Jumalanpalvelukset

Sunnuntaisin Oulunkylän kirkossa klo 10 ja Käpylän kirkossa klo 18.
Torstaisin Maunulan kirkossa klo 12.

Tarkemmat tiedot tilaisuuksista löydät tapahtumakalenterista (Hartauselämä)