17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Oulunkylän seurakunta

Diakonian retki Helsingin Mustasaareen

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli29.08.2024 klo 09:45 - 17:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMustasaari, Seurasaaren selkä

Diakonian retki Mustasaareen to 29.8. klo 9:45-17:30

Mustasaari on Helsingin seurakuntien omistama saari Helsingin edustalla, Seurasaarenselällä. Saaresta löytyy lampaita, kanoja ja kaneja sekä lounasravintola. Siellä pääsee nauttimaan merestä ja luonnon rauhasta.

Retken ohjelmassa on lounas, kahvitus, saunomista, omatoiminen pyhiinvaellus ja vapaata oleskelua. Vietetään yhdessä kiva kesäpäivä!

Ilmoittautuminen:

Osallistumismaksu 10 euroa. Ilmoittautuminen ja tiedustelut to 8.8. mennessä Päivi Veistiö paivi.veistio@evl.fi, 050 4727740.

Lisätietoja:

Kokoontuminen klo 9.45 lauttalaiturilla, joka sijaitsee Töölössä, Taivallahdessa Eteläisen Hesperiankadun päässä. Osoite Hiekkarannantie 3. Paluulautta lähtee Mustasaaresta klo 17. Lauttamatka kestää n. 15 minuuttia.

Laiturille ja lauttaan pääsee kulkemaan pyörätuolin ja rollaattorin sekä lastenvaunujen kanssa.

Mustasaaren lautta Taivallahden laiturissa. Taustalla kerrostaloja. Poika istuu laiturilla.