01.05. Onneksi olkoon: Vappu, Valpuri | Palaute
Oulunkylän seurakunta

Matalan majan ilta

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli25.04.2024 klo 17:00 - 21:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKakkonen, Pohjolankatu 2, 00610 Helsinki

Nuorisotila Kakkonen (Pohjolankatu 2 D) on nuorten oma olohuone, jonne tulla hengähtämään arjen kiireiden keskellä.

Matalan majan nuorteniltoihin ovat tervetulleita kaikki rippikouluikäiset ja sitä vanhemmat nuoret ja nuoret aikuiset, pelaamaan, juttelemaan, kuuntelemaan musiikkia ja tapaamaan toisiaan sekä seurakunnan työntekijöitä.

Ovet aukeavat klo 17, tarjolla on aina myös pientä syötävää ja yhteistä ohjelmaa noin klo 18. Iltahartaus noin klo 20.30 ja ovat sulkeutuvat klo 21. Voit tulla silloin kuin haluat, koko illaksi, tai vain hetkeksi omien menojesi mukaan.